Multimedia Bay Intern op Moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 21:39

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
Ik zoek een multimediabay (5.25", zwart) met daarop in ieder geval de volgende aansluitingen:
-CF
-SD
-mini SD
-USB
-Firewire
-Microfoon en speaker

Nu had ik de Scythe Kama Panel gevonden, maar die gebruikt alle aansluitingen achterop mijn computer. Toen ging ik even verder zoeken, maar ik kan geen enkel panel vinden die alle interne aansluitingen gebruiken. Ze gebruiken allemaal de audio aansluitingen achterop, en ik wil daar juist mijn gewone speakers in laten zitten, zodat als ik de koptelefoon uit het frontpanel trek het geluid weer over de boxen gaat.

Iemand suggesties ?

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Verwijderd

Moderne moederborden hebben ook een aansluiting voor een frontpanel. Met daarop USB, audio in en out. Firewire zit ook onboard. Cardreader gaat via een USB(2) aansluiting. Ook die zit op je mobo. Mini-SD gaat via een converter in een gewone SD slot.

Wat jij zoekt bestaat zeker wel en moet zelfs met onze PriceWatch goed te vinden zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 11:33 ]

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
Mijn moederbord heeft alle aansluitingen idd wel, maar die frontpanels die ik kan vinden werken allemaal met de audio aansluiting achterop en dat wil ik dus niet.

Edit; met pricewatch kan ik het ook niet vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Ectholian op 13-01-2008 11:46 ]

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Deze heb ik, m.u.v. mini-SD, maar daar zijn convertertjes voor te vinden.
Besteld in Hongkong trouwens...

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
http://shop.conrad.nl/Aud...uw_Cardreader/976045.html

Dat zoek ik dus, vreemd dat ik het bij conrad wel kan vinden :)

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
RemcoDelft schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:57:
Deze heb ik, m.u.v. mini-SD, maar daar zijn convertertjes voor te vinden.
Besteld in Hongkong trouwens...
Welke? :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Het was even zoeken, maar het is deze:
Afbeeldingslocatie: http://img.inkfrog.com/pix/budgete/ET019.jpg

*edit* audio-stekkers heb ik niet aangesloten, en firewire ook niet, omdat ik dat niet heb... Dus bij nader inzien: ik weet niet zeker of alles op het mainboard prikt...

[ Voor 22% gewijzigd door RemcoDelft op 13-01-2008 12:24 ]

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
Aan de stekkertjes te zien gaat ie wel op het moederbord. Er staat jammergenoeg geen merk bij ;(

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
Alternate heeft er ook wel een aantal.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50
Apacer heeft ze ook, die kosten 15 euro bij elke vobis/mycom.

usb op de usb pinheaders op het moederbord, audio op de AC97pinheader OF op de HD Codec(azalia) pinheader op je moederbord. (audio keuze is natuurlijk afhankelijk van wat je moederbord ondersteund. AC97 werkt altijd, hd codec moet beter geluid geven)

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Topicstarter
http://www.alternate.nl/h...tails.html?artno=MR%23I02

Deze heb ik nu, maar van bij Salland Automatisering. Vreemde is dat hij daar bij kastaccesoires stond en niet bij cardreaders. Bedankt voor de tips !

Pagina: 1