Gisteren een Sony RDR-HX750 DVD/HDD recorder gekocht.
Mooi dingetje. Alleen vraag ik me af of ik het aansluiten wel helemaal goed heb gedaan.
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om iets op te nemen van de UPC Mediabox.
Dit plaatje is zoals ik het nu heb aangesloten.

(Er zit geen SCART tussen de UPC Mediabox en de HDD/DVD recorder, kan wel. Geen kabel voorhanden, weet niet of dat de oorzaak is van het probleem wat ik heb):
Je kunt instellen dat de Sony de UPC mediabox kan aansturen. Al krijg ik dat niet voor elkaar.
De wizard vraagt om welk type de decoder is maar dat weet ik niet. Heb er een aantal geprobeerd maar hij stuurt em niet aan. (Er wordt een test uitgevoerd om het kanaal te wijzigen).
Ook lukt het me niet om de GUIDE Plus+™ aan de praat te krijgen.
Op de site die in het boekje stond aangegeven, wordt Eurosport vermeld als de Host channel voor de gids. Ondanks dat ik deze heb ingesteld als host komt er niks binnen aan tv gids info.
Jammer, want dat is juist zo makkelijk!
Komt dat doordat de UPC mediabox er tussen zit?
De guide die daar inzit kan ik ook niet gebruiken om iets op te nemen.
De mediabox heeft geen HDD.
Als iemand suggesties heeft, hoor ik ze graag!
Mooi dingetje. Alleen vraag ik me af of ik het aansluiten wel helemaal goed heb gedaan.
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om iets op te nemen van de UPC Mediabox.
Dit plaatje is zoals ik het nu heb aangesloten.

(Er zit geen SCART tussen de UPC Mediabox en de HDD/DVD recorder, kan wel. Geen kabel voorhanden, weet niet of dat de oorzaak is van het probleem wat ik heb):
Je kunt instellen dat de Sony de UPC mediabox kan aansturen. Al krijg ik dat niet voor elkaar.
De wizard vraagt om welk type de decoder is maar dat weet ik niet. Heb er een aantal geprobeerd maar hij stuurt em niet aan. (Er wordt een test uitgevoerd om het kanaal te wijzigen).
Ook lukt het me niet om de GUIDE Plus+™ aan de praat te krijgen.
Op de site die in het boekje stond aangegeven, wordt Eurosport vermeld als de Host channel voor de gids. Ondanks dat ik deze heb ingesteld als host komt er niks binnen aan tv gids info.
Jammer, want dat is juist zo makkelijk!
Komt dat doordat de UPC mediabox er tussen zit?
De guide die daar inzit kan ik ook niet gebruiken om iets op te nemen.
De mediabox heeft geen HDD.
Als iemand suggesties heeft, hoor ik ze graag!