Hallo,
Ik heb een mediacenter waar ik al mijn cd's op ripte in MP3 formaat.
Het ding werkt perfect, alleen, de kwaliteit van het geluid bevalt me niet echt.
Nu is het MC via het onboard soundkanaal met de versterker verbonden.
Ik kreeg via via de raad om een geluidskaart te installeren en er een te kiezen met een optische uitgang (mijn hifi heeft een optische ingang wat de kwaliteit erg ten goede zou komen, zegt men)
Ik kreeg het advies een: SB X-FI Extreme Music - kaart te kopen.
Nu is het me niet duidelijk OF deze kaart wel een optische uitgang heeft en of de kwaliteit inderdaad spectaculair zal verbeteren.
Vandaar deze mail.
Ik wandelde hier op het forum al wat rond maar de uitleg is telkens wel ERG technisch en dat is nu niet echt aan mij besteed.
Dus:
Wat denken jullie van deze kaart?
Wat kan ik verwachten qua kwaliteitstoename?
Van harte bedankt voor de hulp
Jean-Paul
Ik heb een mediacenter waar ik al mijn cd's op ripte in MP3 formaat.
Het ding werkt perfect, alleen, de kwaliteit van het geluid bevalt me niet echt.
Nu is het MC via het onboard soundkanaal met de versterker verbonden.
Ik kreeg via via de raad om een geluidskaart te installeren en er een te kiezen met een optische uitgang (mijn hifi heeft een optische ingang wat de kwaliteit erg ten goede zou komen, zegt men)
Ik kreeg het advies een: SB X-FI Extreme Music - kaart te kopen.
Nu is het me niet duidelijk OF deze kaart wel een optische uitgang heeft en of de kwaliteit inderdaad spectaculair zal verbeteren.
Vandaar deze mail.
Ik wandelde hier op het forum al wat rond maar de uitleg is telkens wel ERG technisch en dat is nu niet echt aan mij besteed.
Dus:
Wat denken jullie van deze kaart?
Wat kan ik verwachten qua kwaliteitstoename?
Van harte bedankt voor de hulp
Jean-Paul