scherm kwaliteit dell vostro 1700

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-01 15:39
Goededag,

Ik heb een vostro 1700 mijn spec zijn het volgende 1440x900 zonder truelife t7300 160gb 7200rpm vista home primium. Nu ben ik niet erg tevreden met mijn scherm erg klein verticial inkijkhoek als je een beetje beweeg dan zie je de kleuren helderheid veranderen. ook de zwartheid van het scherm valt tegen als je een donker scherm heb zie je de lamp schijnen door het scherm. Het lijkt ook wel dat er een zwart raster over het scherm zit. Nu heb ik de volgende review gevonden http://veniors.web-log.nl...ew_dell_vos.html#comments daar staat in dat het scherm is vervangen voor een samsung scherm maar hoe kan ik weten wat voor scherm er nu op mijn laptop zit? Want anders kan ik dell bellen voor een nieuw scherm die is volgens die review veel beter ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
alvast bedankt voor de hulp

Niels Vlaar

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hou er rekening mee dat een nieuw laptopscherm behoorlijk duur gaat zijn. Het is eigenlijk de moeite niet waard. Schermen zonder Truebrite zijn nu eenmaal minder helder. Dus wat is nu eigenlijk je vraag?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12-2025

JanvD

Portretfotograaf

als je een nieuw scherm wilt voor je laptop, kan je beter je huidige laptop verkopen en van dat geld + extra inleg een nieuwe laptop kopen, daar word je uiteindelijk beter op!

www.janvandoornik.nl

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
de kijkhoek is gewoon aan de kleine kant. ik heb samsung met truelife en 1900x1200.
ik kan er goed mee werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sir Vega op 13-01-2008 16:27 ]

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"