Welke linux distro vind jij de beste om te gebruiken voor een server, met als doeleinde.
FTP WWW FIREWALL+GATEWAY.
Ik denk dat dat erg persoonlijk is...Op donderdag 15 februari 2001 11:49 schreef anc het volgende:
Welke linux distro vind jij de beste om te gebruiken voor een server, met als doeleinde.
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Ja, die ken ik ook.Op donderdag 15 februari 2001 11:54 schreef Twilight het volgende:
Ik draai SuSE (nog) 7.0.
Draait erg lekker.
rpm -ivh rpmnaam.rpm <- installerenOp donderdag 15 februari 2001 11:55 schreef Roel het volgende:
Al heb ik bij red hat nog steeds niet gevonden hoe ik rpm's kan instaleren/deinstaleren
Verwijderd
D'r is dus gewoon geen grafisch tooltje (net als yast onder suse) omdat te doen ?!?Op donderdag 15 februari 2001 11:58 schreef dennis_LU het volgende:
[..]
rpm -ivh rpmnaam.rpm <- installeren
rpm -e rpmnaam.rpm <- verwijderen
rpm -qa <- laat alle geinstalleerde rpms zien
Suc6
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Jawel..Op donderdag 15 februari 2001 16:44 schreef Roel het volgende:
[..]
D'r is dus gewoon geen grafisch tooltje (net als yast onder suse) omdat te doen ?!?
Sjeez, redhat sucks
Vind de interactive startup wel heel erg makkelijk, als je een keer iets verkeerds in je bootfiles zet kun je die overslaan...
But I don't care, I'm in a hurry going nowhere
Verwijderd
Ik gaf slechts mijn mening mbt de topic. Trouwens, BSD is geen linux, maar een unix OS.Op vrijdag 16 februari 2001 22:47 schreef Bigs het volgende:
BSD != Linux damnit
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.