Beste Mensen,
heb al diverse vorige forums hier door gelezen maar is toch allemaal net wat anders.
Wie kan me helpen, Zou graag op mijn laptop de bestanden en documenten lezen van mijn externe harde schijf.
deze externe harde schijf is verbonden aan mijn desktop pc.
zowel laptop als pc zitten op het internet dmv een router.
heb op de laptop het eerder genoemde ping proces eens gedaan en de laptop maakt dus verbinding binnen 1 milliseconden.
op de desktop staat windows xp (sp2)
op de laptop staat windows vista (waar ik overigens helemaal nieuw mee ben.
overigens een nieuwe laptop dus werkt gewoon allemaal goed.
vanaf de desktop ga ik naar deze computer, doe al met rechtermuisknop delen, en heb op beide pc's even de firewall uitgezet.
ik zie helemaal niets gebeuren op mijn laptop.
wie helpt me????
sorry voor het wat lange verhaal maar wil gewoon duidelijk zijn jullie stoppen er ook tijd in.
vr.bedankt.
heb al diverse vorige forums hier door gelezen maar is toch allemaal net wat anders.
Wie kan me helpen, Zou graag op mijn laptop de bestanden en documenten lezen van mijn externe harde schijf.
deze externe harde schijf is verbonden aan mijn desktop pc.
zowel laptop als pc zitten op het internet dmv een router.
heb op de laptop het eerder genoemde ping proces eens gedaan en de laptop maakt dus verbinding binnen 1 milliseconden.
op de desktop staat windows xp (sp2)
op de laptop staat windows vista (waar ik overigens helemaal nieuw mee ben.
overigens een nieuwe laptop dus werkt gewoon allemaal goed.
vanaf de desktop ga ik naar deze computer, doe al met rechtermuisknop delen, en heb op beide pc's even de firewall uitgezet.
ik zie helemaal niets gebeuren op mijn laptop.
wie helpt me????
sorry voor het wat lange verhaal maar wil gewoon duidelijk zijn jullie stoppen er ook tijd in.
vr.bedankt.