[World Community Grid] hitparade van 11 januari Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenza
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 22:41
Gelet op een aantal reacties heb ik geconcludeerd dat het oorspronkelijke bericht door enkelen niet werd gewaardeerd. Ik heb het derhalve verwijderd.

World Community Grid hitparade van 11 januari 2008

[ Voor 99% gewijzigd door trenza op 15-01-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:59

scorpionv

This space for rent

Mjah, de WCG stats zijn normaliter als eerste gepost. Er wordt ook door een hoop mensen een hoop energie in WCG gestoken. En iedereen doet z'n best. Duzzz bedankt voor 't verhaal.

BurnHard gefeliciteerd, je hebt 'm dik verdiend _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door scorpionv op 12-01-2008 23:03 ]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Plus het feit dat er vanochtend geen goeie stats te vinden waren van WCG..check het gesloten topic maar eens....

edit: Vanmorgen (rond 10:45) nog de jis RML en speedkikkers backup RML pagina's bekeken, maar die gaven nog de stats waarin Burnhard een score van 100K+ had...

[ Voor 42% gewijzigd door Frentik op 12-01-2008 23:32 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij deze dan, dank 1e rangs DPC project lid. We hadden hier 20C vandaag dus geen excuus om sacherijnig te zijn op deze zaterdag en dat in een OP stats post tot uiting te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Ik herken wel wat in hetgeen trenza zegt. Hopelijk wordt er nog eens naar gekeken.

Een tweederangsproject zou ik dit zeker niet willen noemen. Tjee, als ik zo naar hetgeen geflusht wordt kijk, petje af hoor ... en de mijlpalen laten ook al een overweldigende 'blik' zien inclusief het jonge talent.

Een zeer bijzondere prestatie is de tweede move van BurnHard. De 10 miljoen wordt de volgende uitdaging. Poeh Dukekiller doet zijn naam eer aan. Ik vrees voor chocolatelover ... [ren choc.].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

hehe, idd. Een beetje beter je bronnen checken is wel handig voor je zo'n rant als OP post is wel handig ja.

En bovendien, als jij dan vanmorgen voor 10 uur al zag dat de stats nog niet gepost waren, maar wel beschikbaar, waarom heb jij dan vanmorgen al niet iets gepost ;)

Bedankt evengoed voor de stats. Dit zijn idd de goede met BurnHard op 94.928

offtopic:
Overigens, nu er steeds meer projecten als DPC project gepost worden terwijl het ledental niet evenredig toeneemt, is de verhouding "te posten DPCH's" / "Actief DPCH postende DPC-ers" natuurlijk ook niet omhoog gegaan, maar dat geheel terzijde.

Edit: De text in de FAQ klopt nog steeds vrij aardig hoor. Alle linkjes werken en komen ook echt op de actuele statslocaties en policies uit. : FAQ Dutch Power Cows

Edit #2: Je humeur heeft toch hopelijk niet hier mee te maken. Die discussie kan beter in een separaat topic worden gevoerd (met een iets andere TS)

[ Voor 28% gewijzigd door KoW op 12-01-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:17
KoW schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:30:
hehe, idd. Een beetje beter je bronnen checken is wel handig voor je zo'n rant als OP post is wel handig ja.

En bovendien, als jij dan vanmorgen voor 10 uur al zag dat de stats nog niet gepost waren, maar wel beschikbaar, waarom heb jij dan vanmorgen al niet iets gepost ;)

Bedankt evengoed voor de stats. Dit zijn idd de goede met BurnHard op 94.928

offtopic:
Overigens, nu er steeds meer projecten als DPC project gepost worden terwijl het ledental niet evenredig toeneemt, is de verhouding "te posten DPCH's" / "Actief DPCH postende DPC-ers" natuurlijk ook niet omhoog gegaan, maar dat geheel terzijde.

Edit: De text in de FAQ klopt nog steeds vrij aardig hoor. Alle linkjes werken en komen ook echt op de actuele statslocaties en policies uit. : FAQ Dutch Power Cows

Edit #2: Je humeur heeft toch hopelijk niet hier mee te maken. Die discussie kan beter in een separaat topic worden gevoerd (met een iets andere TS)
je hebt in de gaten dat dat een post van een half jaar terug is?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

offtopic:
Dat is zijn laatste reactie voor deze post. Dat geeft mij het gevoel dat hij DPC volledig verlaten heeft.

Edit:
offtopic:
WCG had de laatste maand 301 reacties op de DPCH posts. Ongeveer genoeg om op de 10 posts per dag te blijven...

Ter vergelijk RC5 had in diezelfde periode 81 reacties.
Telfouten voorbehouden. Maand, Jaar en challenge en gesloten topics zijn buiten beschouwing gelaten.

On-topic: * KoW is door de 1M grens gegaan (morgen zichtbaar in de stats) }:O

De komende tijd zal mijn output hier wat minder zijn. Een van mijn 2 hoofd pc's staat tijdelijk op SoB

[ Voor 255% gewijzigd door KoW op 13-01-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook 6 maanden later niet bijgetrokken dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Zo, is ook iemand met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik respecteer ieders mening over wat belangrijke projecten zijn en wat niet, gelukkig respecteren de meesten ook mijn mening hierover ;-)

Anyway: iig zijn wel de goede stats gepost.
Pagina: 1