Nieuwe graka DOA ?

Pagina: 1
Acties:

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-06 13:56
Ik heb vandaag in mijn lokale shop het volgende samengesteld:

Antec Sonata 500W
Asus P5K
Jetwat Ati radeon HD3870 512 MB
250 GB maxtor
E6750
2x 1gb corsair RAM

Alles staat mooi aangesloten ( er steeks een stekkertje ook in de graka )
als ik mijn scherm hierop aansluit gebeurt er helemaal niets.

Als ik er een andere graka (7800 GT) in steek heb ik beeld. Is mijn graka dood ?

NUC I5 256GB SSD

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als een andere videokaart het wel doet is de kans groot dat het ding dood is, test het ding anders voor de zekerheid nog even in een ander systeem. Wat het ook kan zijn is dat je Asus bordje incompatible is met je videokaart (of andersom, net hoe je het wilt zien).

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid - Probleemtopics. Probleemtopics horen niet in CSL thuis :o. Je hebt een probleem met een videokaart (althans, daar lijkt het op) dus moet je in Videoplanken & Beeldkanonnen wezen :z.

Afijn, probeer die kaart eens in een ander systeem. Probeer eens te klooien met de PCIe instellingen in het BIOS en zoek even rond of er wellicht meerdere mensen zijn met dit probleem, wie weet levert dat iets op :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• not2secure4u
Heb ik gedaan en op de andere had ik ook geen beeld. Die verkoper sprak me van het feit dat we al ATIs enkele jaren in reparatie hadden, kan ik gewoon een andere eisen omdat ik deze nog maar net heb, of ben ik ook onderworpen aan een reparatiebeurt ? Met andere woorden dat het wel eens lang zou kunnen duren...

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

Doa, dan mag je het als het goed is meteen omruilen.

• not2secure4u
Hoe bewijs ik dat die DOA is ? Ik heb hem om 16u gekocht en om 20u heb ik ff een mail gestuurd, is dit voldoende als bewijs ? Ik wil gewoon zeker zijn dat ze me gewoon een andere bestellen en dat hij niet in reparatie moet. :(

NUC I5 256GB SSD

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
not2secure4u schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:37:
Hoe bewijs ik dat die DOA is ? Ik heb hem om 16u gekocht en om 20u heb ik ff een mail gestuurd, is dit voldoende als bewijs ? Ik wil gewoon zeker zijn dat ze me gewoon een andere bestellen en dat hij niet in reparatie moet. :(
Je staat in je recht. Als je het maar niet bij een achterlijke "winkel" als de Dixons hebt gekocht. Daar kunnen ze heel moeilijk doen. Maar daar gaan we maar even niet vannuit :Y)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• not2secure4u
Ok ,

Nee hij komt idd niet ui de Dixons, ik laat iets weten als ik er binnen geweest ben. :)

NUC I5 256GB SSD

Pagina: 1