Toon posts:

Gothic, anti-aliasing?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik probeer gothic 3 te spelen met anti-aliasing maar dit kun je nergens instellen.
Forceren bij de driver mag ook niet baaten.

Na wat zoekwerk kwam ik mensen tegen met hetzelfde probleem, bij hun werkte forceren ook niet.

Maar wat me nu opviel, bij de benchmarks op T.net staat er doodleuk Gothic 3: 1680x1050 4xAA

Hoe hebben ze dat gedaan?

Iemand ervaring ermee?

Verwijderd

Topicstarter
trap

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:46
Heb je misschien HDR aanstaan...? Ik meende dat dat nog wel eens wil conflicteren...

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet uit, het is net als met oblivion.
Dat spel is erop afgesteld dat je een kaart hebt die geen hdr en aa tegelijk kan.
Heb je een kaart die dat wel kan, dan kun je het forceren met drivers en dat helpt.
Bij gothic helpt dat alleen niet.....

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Heb je de auteur van de benchmark al gemaild over de gebruikte werkwijze van die benchmark?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Schoppen mag alleen na 24 uur, dus ook niet twee keer na bíjna 24 uur ;)

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ietsie langer wachten dan volgende keer.

Maar hoe kom ik erachter wie die benchmarks gemeten heeft, ik zie het nergens staan op de pagina ofzo?

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Je bedoelt deze benchmark?
Doorklikken op de bovenste benchmark levert je deze pagina op, waar op staat dat de auteur de T.net BenchOp is. Uitgaande van het feit dat de benchOp als homepage deze pagina heeft & lid is van de crew, lijkt me een mailtje naar info@tweakers.net en/of redactie@tweakers.net op zijn plaats.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga het nu meteen even vragen!

Verwijderd

Topicstarter
nog steeds geen mail terug van info@tweakers.net,.......

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Bij veel spellen (Rainbow Six Vegas, Gears of War, Medal of Honor Airborne) kun je allemaal de AA niet aanzetten (wellicht bij Vegas met aanpassingen). Volgens mij draaien ze allemaal op de Unreal 3 engine en zijn het console ports waar AA schijnbaar niet belangrijk is.

Misschien kun je wat info zoeken over de Genome engine van Gothic 3, en dat AA er gewoon niet inzit?
Pagina: 1