Ok beste mensen, ik heb een zeer vreemde situatie en zal proberen om deze duidelijk te maken. Ik heb sinds kort een platenspeler + versterker gekocht alleen heb er een probleem mee. Er zit namelijke een irritante brom in het geluid. Om te kijken wat er gebeurt als ik de versterker aan sluit op de computer had ik een dubbeltulp naar minijack kabel gekocht om de versterker met de computer te verbinden. Het geluide van mijn computer naar mijn speakers kreeg ook hier een brom. Dit is echter een ander probleem en niet het 'hoofdprobleem'! Toen ik probeerde om mijn vinyl te rippen naar de computuer (ik stopte de minijack op de microfoon aansluiting van de computer) kreeg ik geen geluid binnen. Op zich al vreemd, maar toen ik mijn gewone computer speakers weer aansloot op de computer was opeens het computergeluid weg!! Ook als ik mijn koptelefoon aansluit hoor ik niks. Vervolgens had ik het stuurprogramma maar nog een keer geïnstalleerd, maar het mocht niet baten.
Heeft iemand een idee hoe dit kan gebeuren, alle kabels en dergelijke zijn goed aangesloten. Als ik via het audioprogramma op de knop druk om te detecteren wat voor audiospeakers op de computer zijn aangesloten, hoor je even tijdens het detecteren geluid als er muziek aanstaat. Echter na het detecteren valt het geluid weg. Ik snap hier dus echt niks van....
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!!
Heeft iemand een idee hoe dit kan gebeuren, alle kabels en dergelijke zijn goed aangesloten. Als ik via het audioprogramma op de knop druk om te detecteren wat voor audiospeakers op de computer zijn aangesloten, hoor je even tijdens het detecteren geluid als er muziek aanstaat. Echter na het detecteren valt het geluid weg. Ik snap hier dus echt niks van....
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!!