Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

domeinnaam zichtbaar houden

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een domein naam

www.mijndomein.nl bijvoorbeeld
mijn pagina's die worden gehost bij voorbeeld bij
als ik nu kies voor www.mijndomein.nl dan wordt er doorgelinkt naar members.home.nl/mijnnaam

Dat heeft tot gevolg dat ik in de adresbalk die link ook zie, en ik wil daar de naam van mijn domein behouden.

Ik gebruik html. Heeft iemand daar een oplossing voor
;)

Verwijderd

Je zou een frameset of iframe kunnen gebruiken mits je 1 html pagina kunt plaatsen waar je domein word gehost, anders zie ik weinig andere oplossingen.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 14:50
die frame is idd een veelgebruikte oplossing, maar wel niet zo mooi vind ik... je site is minder toegangkelijk (frames zijn voor blinden niet altijd goed leesbaar), en gebruikers kunnen niet naar een subpagina een link leggen.

de beste manier is natuurlijk om ook hosting te nemen bij die domeinnaam, dan kan je www.mijndomein.nl/pagina2.html perfect gebruiken, terwijl dat nu niet gaat.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:10:
Ik gebruik html. Heeft iemand daar een oplossing voor
;)
Nee, want dit is iets wat je provider regelt. Je bent waarschijnlijk in de val getrapt dat je ISP ook je webhoster is, en die flikken wel vaker dit soort waardeloze dingen. Je kan hier niets aan doen, behalve contact opnemen met @Home dat je je domeinnaam op je eigen naam wilt hebben, en de boel dan verhuizen naar een echte webhoster.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• getfirefoxnow
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zoals blackspot ook al zegt, een (i)frame oplossing zou bvb. kunnen werken. Maar de vraag is of dat nog werkt als bezoekers via google op je site komen.

Maar waarom huur je niet een echte webspace..., hier vind je al een webspace voor 0,40€ per maand. Je kunt dan direct aan de slag met php, .htaccess e.d. en dan kun je veel meer leuke dingen uithalen.

Verwijderd

Ik heb zelf 3 websites, wat je kan doen is dat je het basis url geeft en het domain naam wat je hebt als doorverwijzing gebruikt. Dan krijgen mensen alleen www.domainnaam.nl te zien maar index.html etc wordt dan niet gezien. :)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:39:
Ik heb zelf 3 websites, wat je kan doen is dat je het basis url geeft en het domain naam wat je hebt als doorverwijzing gebruikt. Dan krijgen mensen alleen www.domainnaam.nl te zien maar index.html etc wordt dan niet gezien. :)
Euh... Kan je de bovenstaande tekst ook even in het nederlands vertalen?

Stop uploading passwords to Github!

Pagina: 1