Ik ben van plan om binnenkort een nieuw tft beeldscherm te kopen. Heel veel winkels zoals bijv. Azerty en Salland automatisering bieden pixelgarantie aan.
Alleen ik vind die pixelgarantie nogal onzin want als je niet tevreden bent over een product (dat je op afstand hebt gekocht) heb je zeven dagen bedenktijd, dus kun je het terugsturen of terugbrengen binnen die zeven dagen als je niet tevreden bent.
Zelfs als je het al geopent hebt.
zie hier: http://www.consuwijzer.nl...ktijd_bij_koop_op_afstand
Alleen de webshops bijv. Azerty en Salland zeggen dat je het niet kan terugsturen als je het product al geopent hebt.
Klantenservice Salland automatisering
Uitzonderingen tevredenheidsgarantie
Onderstaande producten zijn uitgesloten van onze klanttevredenheidsgarantie:
Software of andere producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken.
Andere gepersonifieerde producten / maatwerk.
Incomplete, beschadigde en/of gebruikte producten.
Producten waarvan de originele verpakking ontbreekt.
Producten waarvoor niet binnen 7 werkdagen een RMA nummer is aangevraagd.
azerty
Tevredenheidsgarantie
We willen dat u altijd volledig tevreden bent met uw bestellingen bij Azerty Hardware. Het kan echter gebeuren dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 8 dagen retour sturen aan Azerty Hardware. U dient hier voor via onze website een RMA-aanvraag in te dienen.
Zodra u een RMA-nummer van ons heeft gekregen, kunt u het product terugsturen of langs brengen.
Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor in aanmerking voor terugname. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.
Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
Geopende / geïnstalleerde of geregistreerde Software / DVD’s / Games
Geopende verbruiksartikelen
Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
Om duidelijkheid te geven wat voor waarde u terug kunt krijgen, is hieronder een overzicht opgesteld.
vraag
Hoe zit het nou, als ik nu een beeldscherm koop en er blijkt een dode pixel op te zitten kan ik dan van de bedenktijd/ tevredenheidsgarantie gebruikmaken?
Alleen ik vind die pixelgarantie nogal onzin want als je niet tevreden bent over een product (dat je op afstand hebt gekocht) heb je zeven dagen bedenktijd, dus kun je het terugsturen of terugbrengen binnen die zeven dagen als je niet tevreden bent.
Zelfs als je het al geopent hebt.
zie hier: http://www.consuwijzer.nl...ktijd_bij_koop_op_afstand
Alleen de webshops bijv. Azerty en Salland zeggen dat je het niet kan terugsturen als je het product al geopent hebt.
Klantenservice Salland automatisering
Uitzonderingen tevredenheidsgarantie
Onderstaande producten zijn uitgesloten van onze klanttevredenheidsgarantie:
Software of andere producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken.
Andere gepersonifieerde producten / maatwerk.
Incomplete, beschadigde en/of gebruikte producten.
Producten waarvan de originele verpakking ontbreekt.
Producten waarvoor niet binnen 7 werkdagen een RMA nummer is aangevraagd.
azerty
Tevredenheidsgarantie
We willen dat u altijd volledig tevreden bent met uw bestellingen bij Azerty Hardware. Het kan echter gebeuren dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 8 dagen retour sturen aan Azerty Hardware. U dient hier voor via onze website een RMA-aanvraag in te dienen.
Zodra u een RMA-nummer van ons heeft gekregen, kunt u het product terugsturen of langs brengen.
Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor in aanmerking voor terugname. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.
Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
Geopende / geïnstalleerde of geregistreerde Software / DVD’s / Games
Geopende verbruiksartikelen
Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
Om duidelijkheid te geven wat voor waarde u terug kunt krijgen, is hieronder een overzicht opgesteld.
vraag
Hoe zit het nou, als ik nu een beeldscherm koop en er blijkt een dode pixel op te zitten kan ik dan van de bedenktijd/ tevredenheidsgarantie gebruikmaken?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 17:02 ]