Toon posts:

Excel 2007 Vraag over titels blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.716 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem ik wil namelijk een rij vanaf B1 t/m L1 blokkeren zodat ik deze blijf zien.
Als ik ga naar beeld/deelvensters blokkeren/bovenste rij blokkeren neemt hij ook A1 mee.
Ik heb al gezocht maar ik kan nergens vinden dat ik zelf iets kan selecteren wat ik geblokkeerd wil zien.
Weet iemand misschien een oplossing hoe ik B1 t/m L1 (rij) blokkeer? Zonder dat A1 en M1 etc wordt geblokkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 16:56 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Selecteer de cel waar je boven en links van wilt blokkeren ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:59:
Selecteer de cel waar je boven en links van wilt blokkeren ;)
Ik krijg het niet voor elkaar als ik op B2 ga staan en ik selecteer die en ik kies rij blokkeren dan neemt hij nog steeds alles mee. Die lijn die de blokkering aangeeft neemt altijd met wat ik ook doe de gehele bovenste rij mee :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 17:31 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Dus jij wil alleen B1 / L1 blokkeren, A1 moet wel gewoon veranderen?
Dit kan niet met titels blokkeren, deze blokkeert altijd alles links en boven je geselecteerde waarde. Dus ook A1.

Vensters splitsen kan dit volgens mij wel , maar dan moet je even in de help kijken, want die gebruik ik nooit.

Verwijderd

waarom sla je het niet op als excel 2003 document en waarom ga je niet over naar office2003. Want office 2007 is gewoon lelijk en maakt te veel gebruik van je ram geheugen. Is dat niet handiger voor je ?

• darkjeric
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-07 19:26
@Qarisma Ofte: Ik kan je in feite niet helpen, maar zeg toch maar iets totaal onzinnigs en volledig subjectiefs...

@martijnoss: Voorzover ik weet is hetgeen jij wil niet mogelijk in Excel 2007 (of alle voorgaande), om de reden die Gomez12 vernoemt. Misschien een feature request insturen voor Office 2008/2009/2010?

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:47:
Dus jij wil alleen B1 / L1 blokkeren, A1 moet wel gewoon veranderen?
Dit kan niet met titels blokkeren, deze blokkeert altijd alles links en boven je geselecteerde waarde. Dus ook A1.

Vensters splitsen kan dit volgens mij wel , maar dan moet je even in de help kijken, want die gebruik ik nooit.
Ok dan weet ik voldoende wel jammer dat het niet kan :)
Pagina: 1