Als ik Business over Ultimate ga installeren, loop ik dan het risico alles kwijt te raken, of is er dan ook een mogelijkheid alles te behouden?
Waarom zou je Business over Ultimate willen installeren. Zitten alle mogelijkheden van Business niet in Ultimate + meer?
Omdat ik via school een business licentie heb gekregen en de ultimate naar een andere pc in de familie gaat. Nogmaals de vraag dus.
Wat heb je zelf al gezocht, en geprobeerd? Maak een image met Ghost, en probeer het uit.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:07:
Omdat ik via school een business licentie heb gekregen en de ultimate naar een andere pc in de familie gaat. Nogmaals de vraag dus.
Dit is geen helpdesk, dus je zult zelf met voorwerk moeten komen, en informatie over je PC. Wat ben je bang kwijt te raken? Programma's? Bestanden? Instellingen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of dat mag volgens de licentievoorwaarden van je Ultimate ook al nagekeken? Als dat een OEM licentie is mag dat niet namelijk - maar dat kan je makkelijk opzoeken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:07:
Omdat ik via school een business licentie heb gekregen en de ultimate naar een andere pc in de familie gaat.
Downgrade = full install.Nogmaals de vraag dus.
Je spullen zul je dus een backup van moeten maken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device