VHS-->Hardiskrecorder--> geen signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
Om enkele oude videobanden over te zetten op dvd heb ik mijn videorecorder aangesloten op mijn harddiskrecorder middels de scart in- en uitgangen.
Beide apparaten werken en zijn aangesloten volgens "het boekje". Dus videorecorder scart-uit naar hardiskrecorder scart-in en hardiskrecorder scart-uit naar TV.

Nu was mijn eerste ingeving dat het mogelijk aan een kopieerbeveiliging van de videorecorder kon liggen, maar ik krijg ook "no signal" wanneer ik het tunersignaal van de videorecorder probeer weer te laten geven via de HD-recorder.
Verder heb ik Got afgestruind en ook alle mogelijke ext/tv/AV kanaal-combinaties geprobeerd.

Ik heb geen idee waar het aan ligt.

Btw. mijn videorecorder is een Panasonic NV-FJ620 en mijn HD-recorder een Philips DVDR 3300h.

Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 08:34

SeatRider

Hips don't lie

Wat geeft er no signal? De TV? De DVD recorder? De tuner van de video? ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 09:56

job

En op welke zender heb je die dvd-recorder nu ingesteld?
Je zou deze op av/ext of welke benaming je recorder gebruikt moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Je hebt vaak ook de optie om de scart uitgang te gebruiken in decoder modus, dan kun je hem ook niet gebruiken om je video op aan te sluiten vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
De HD-recorder geeft "No signal". En ik heb deze getest op AV/EXT1,2/"TV/HDD"-knop gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Is de video wel aangesloten op de kabel? Anders geeft ie namelijk ruis of zwart beeld, hetgeen de DVD recorder weer zou kunnen interpreteren als no signal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Satteliet modus op AV2 gezet en kabel op videorecorder aangesloten. Helpen beide niet.
Het videosignaal (de storing) veranderd wel een van vorm bij inschakeling videorecorder, maar verder ook niet.
Pagina: 1