Speedtouch 580 piept

Pagina: 1
Acties:

• oshin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Sinds kort piept mijn Speedtouch 580 (analoge) modem om de zoveel tijd. Het is een korte piep. Ik gebruik hem met 1 vaste pc, 1 x-box, 1 draadloze pc en 2 draadloze laptops. Overigens staan alle apparaten zelden tegelijk aan.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Is dat ding aan het overlijden ofzo?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-03 22:07
Zet eens een muizenval naast je modem!

Verwijderd

cornfed99111 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:25:
Zet eens een muizenval naast je modem!
MOE haa haa :\

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Waarschijnlijk is er een electronisch onderdeeltje in de Speedtouch die geluid maakt.
Kleine spoeltjes (koper wikkelingen) willen nog wel eens een hoog geluid maken.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• oshin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Ok hier komt de oplossing, het lijkt wel een 1 april grap, echt noobactie. Die piep was mijn moeder dus eerst opgevallen. En omdat ze die modem de afgelopen 2 jaar daar niet had zien liggen en niet wist wat het was dacht ze dat dat het moest zijn. Nou wat bleek, het was een verdwaalde rookmelder waarvan de batterij bijna leeg was, dus dat ging gaat je waarschuwen. Echt stom en ik maar denken dat het die speedtouch was. Naja, topic kan op slot of weg.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:28
Geweldig :D , doet er mij aan denken dat ik in de mijne terug een nieuw batt'je moet steken, je weet wel kaarsjes enzo hier af en toe eens op kamer ;)
Pagina: 1