Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mailformulier koppelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben om te beginnen een 'nope-nuts' voor wat betreft PHP & MySQL. De dingen die ik maak en aanpas doe ik door eindeloos te klooien (proberen), net zolang tot dat het werkt en doet wat ik wil.

Nou heb ik het volgende aan de hand;

Ik heb een statrpagina-projectje en wil graag een mailformulier koppelen aan alle dochterpagina's. Dus als iemand bijvoorbeeld een mailtje wil sturen aan de beheerder van de dating-pagina hij/zij klikt op een mail-formulier link en dat er een mail-formulier wordt aangeroepen met de gegevens van de dating-apgina (incl. e-mailadres van de beheerder en eventuele categorieën van die pagina.

In het kort: Een mail-formulier koppelen aan alle dochterpagina's.

Weet iemand daar een tutorial voor of nog beter, heeft iemand daar direct een oplossing voor?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr. i365 }:O

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:40:
Dus als iemand bijvoorbeeld een mailtje wil sturen aan de beheerder van de dating-pagina hij/zij klikt op een mail-formulier link en dat er een mail-formulier wordt aangeroepen met de gegevens van de dating-apgina (incl. e-mailadres van de beheerder en eventuele categorieën van die pagina.

In het kort: Een mail-formulier koppelen aan alle dochterpagina's.

Weet iemand daar een tutorial voor of nog beter, heeft iemand daar direct een oplossing voor?
1. www.relatieplanet.nl
2. klaar
Modbreak:Lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog eens door :/

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 12-01-2008 11:07 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Je maakt een config file met hierin de e-mail adressen per dochter pagina. Vervolgens check je in bestand van mail forumulier welk (sub)domein het is (kun je eventueel ook setten met een var) en aan de hand hier van stuur je hem naar een bepaald adres.

Formulieren zelf zijn te vinden op het www

You cannot not communicate

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Weet iemand daar een tutorial voor of nog beter,
Eigenlijk gaan we er vanuit dat je die in eerste instantie zelf probeert te zoeken en dat je in je startpost ook aangeeft wat je nu hebt gevonden en waarom dat niet voor jou werkt.
heeft iemand daar direct een oplossing voor?
Zo werkt het hier niet. Dat is gewoon een scriptrequest en die staan we hier niet toe. GoT is bedoeld als forum, niet als helpdesk. Zie ook Programming Beleid - Scriptrequests

Dus wat heb je nu zelf al geprobeerd en wat lukte daar niet mee? Als je Programming Beleid - De Quickstart eens door wilt lezen zou je dan de gevraagde informatie kunnen aanvullen in je starpost?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney