Nadat mijn 6600GT het begeven heeft, ben ik 2 weken terug op zoek gegaan naar een nieuwe videokaart. Mijn budget ligt rond de 220 euro en zo kwam ik dus uit op de 8800GT. Dus even op de pricewatch gekeken, alle webshops die hem voor een redelijke prijs verkopen hebben hem gewoon dus niet op voorraad, de meeste heb ik even een mailtje gestuurd en daaruit kwam naar voren dat ze niet echt een idee hadden wanneer er nieuwe leveringen binnen zouden komen. De enige webshops die die dingen wel op voorraad hebben verkopen ze voor rond de 270 euro, en dat gaat mij een beetje te boven als anderen die kaart voor rond de 200-220 kunnen verkopen.
Goed, ik dus op zoek naar een alternatief, kom ik uit op de HD3870 van ATI, levert ietsjes in kwa performance, maar is dan ook relatief goedkoper ivm de 8800GT. Maar daar ook echt precies hetzelfde verhaal, er is geen webshop die hem op voorraad heeft behalve een paar die er dan ook echt gebruik van maken en die dingen voor een veel te hoge prijs proberen te verkopen.
Wat is er toch aan de hand? Is dit normaal of zit ik gewoon op de verkeerde websites te kijken?
Goed, ik dus op zoek naar een alternatief, kom ik uit op de HD3870 van ATI, levert ietsjes in kwa performance, maar is dan ook relatief goedkoper ivm de 8800GT. Maar daar ook echt precies hetzelfde verhaal, er is geen webshop die hem op voorraad heeft behalve een paar die er dan ook echt gebruik van maken en die dingen voor een veel te hoge prijs proberen te verkopen.
Wat is er toch aan de hand? Is dit normaal of zit ik gewoon op de verkeerde websites te kijken?