Toon posts:

Geen audio DigiTV via home cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kon het antwoord niet echt vinden in dit topic, vandaar maar even een vraag.

Vandaag is m'n HD Media Box van UPC (Philips DCR7101/03 ookwel de DCR7000 genoemd) geïnstalleerd door monteur. Werd prima geholpen echt helemaal top!!! De monteur raadde me aan een versterker in de meterkast aan te brengen. Dat heeft hij gelijk gedaan en m'n analoge signaal is nu ook een stuk beter, maar National Geographic, Film1, Sport1 en Discovery zijn helemaal geweldig!!! :*) Inderdaad goeie tip om alleen de extra HD Mediabox aan te schaffen voor € 8,99 en niet het Family of HD Pakket voor 30 euri of meer...

Beeld is prima :P , maar ik krijg geen geluid via de HD Mediabox naar m'n Home Cinema Set (wél naar de TV!)... :'(

Ik heb de HD Media Box via HDMI met m'n Sony Home Cinema Set (STR KS1100) verbonden. Vanuit Home Cinema Set met HDMI naar TV (Sony KDL 40W2000). DVD is ook verbonden via HDMI naar m'n Cinema Set en vandaar dus weer naar de TV.
Via de DVD of analoog TV (via aparte AV-aansluiting) komt het geluid perfect via m'n Home Cinema Set. Maar als ik Digitale TV via de HD Mediabox aanzet, krijg ik wel het geluid op m'n TV, maar niet via m'n Home Cinema Set.

Doe ik iets verkeerd??? :? Of ligt het aan een instelling van 1 van de componenten?
Iemand een idee?
Alvast bedankt voor je reactie! _/-\o_

Uhhhhhh... wilde deze vraag eigenlijk onder UPC DigiTV deel 4 hangen, maar clickte verkeerd... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 01:20 ]