Toon posts:

X-Fi software

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden heb ik de OEM versie van Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio gekocht. Er zat (logischerwijs) geen software bij. Ik heb de kaart erin gestoken en hij werkt prima. Echter ik heb nu geen programma waarbij ik dingen zoals CMSS-3D aan kan zetten. Ook kan ik de ambiance niet aanzetten/aanpassen. Het is nu dus gewoon een geluidskaart!

Weet iemand waar ik de creative software legaal kan downloaden/aanschaffen?

Ik ben ten einde raad 7(8)7

• ReyhZhao
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
creative.com ?

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-01 07:08

Arrogant

S.F.W.

1 minuten zoeken dankzij ReyhZhao: KLIK

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
Dat zijn slechts de drivers, voor de programma's moet je de driver cd van minder legale bronnen downloaden, die ga je op geen andere manier krijgen

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-01 07:08

Arrogant

S.F.W.

KLIK
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Pack 1.04.0078 (40.71 MB) 4 Oct 07 Download Now
Het stuurprogramma en de toepassing zijn bijgewerkt en gemakshalve gecombineerd. U installeert er Creative Audio Console mee zodat u de instellingen van uw audioapparaat kunt regelen. Lees voor meer informatie het overige gedeelte van deze releasenotities voor het web. Gebruiker.....

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Verwijderd

Creative Audio Console (Waar CMSS 3D enzo gewoon kan ingesteld worden) is gewoon een deel van de drivers die daar staan hoor :O

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 00:44 . Reden: te laat 8)7 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Het moge duidelijk zijn dat je met een klein beetje uitzoeken zelf tot een oplossing had kunnen komen.

We verwachten hier van je dat je zelf wat inzet toont om je eigen problemen op te lossen. Voor een afhaalbalie moet je maar naar de Chinees gaan.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.