Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Asus M6V] Bepaalde Fn toetsen werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Asus notebook, model M6V. Het probleem is heel bekend, ik heb er op Google al veel over gelezen, maar nog geen oplossing gevonden, waardoor ik het hier post.

Het gaat over de bepaalde FN toetsen, die sinds herinstallatie van het notebook niet meer werken. Alle drivers en utilities van de website gedownload en geinstalleerd, maar een deel van de FN functies functioneert niet. Ik kan bijvoorbeeld 'FN' + 'Num LK' intoetsen, waardoor netjes de Numlock functie aan of uitgaat, maar volume regelen lukt niet met de FN toetsen (F11 en F12)

Iemand een idee hoe deze in te stellen zijn? Mogelijk een utilitie van Asus, o.i.d., maar ik kan deze niet vinden.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody any idea :'( ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vista? XP? Wat gebeurt er als je de fabrieksinstallatie terug zet?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP SP2. De fabrieksinstallatie staat er niet (meer) op, en er zitten ook geen recovery DVD's bij de laptop. Heb alle drivers van de Asus site gedownload en geinstalleerd, maar die FN toetsen werken nog steeds niet.

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 19:11

mark9534

Ondertitel ?

Ik weet dat het een oud topic is maar ik had dit probleem nu dus ook. De oplossing voor mij was om de ATK Hotkey te installeren. Nu werken alle Fn toetsen weer. Ik hoop dat andere er ook wat aan hebben.
Pagina: 1