Allereerst is het misschien makkelijker om naar een online versie te verwijzen in plaats van een 9.6Mb groot bestand

>>
http://www.freepascal.org/docs-html/rtl/graph/initgraph.html
Dan zie ik ook meteen het volgende staan:
PathToDriver is only needed, if you use the BGI fonts from Borland. Free Pascal does not offer BGI fonts like Borland, these must be obtained separately.
Inclusief een stuk voorbeeld code.
Helaas mis ik nogal wat eigen inzet in je topic; deze info heb ik letterlijk binnen 1 minuut gevonden en ik zie niet in waarom je dat zelf niet zou hebben kunnen vinden. Ook zie ik niet wat je (of je) verder al gezocht/gevonden hebt; wat je geprobeerd hebt (al eens een lege string gepassed bijvoorbeeld? doe's gek

) en wat er dan niet werkt. En dan mis ik nog eventuele foutcodes die je krijgt (als je die krijgt).
Al deze punten vind je terug in onze
Programming Beleid Quickstart; een erg handige referentie voor het openen van topics in PRG.
Lang verhaal kort: wegens gebrek aan inzet en de verder nihil discussiewaarde van dit topic en vanwege het feit dat het hier gaat om een
quickfix gaat deze op slot
edit:
En in de PDF staat InitGraph op 59
5, althans als ik de paginanummers aanhou
[
Voor 5% gewijzigd door
RobIII op 12-01-2008 00:45
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij