Ik ben een computer aan het bouwen, en alles liep voorspoedig tot ik de processor er in zette. Ik vond het om te beginnen wat vreemd dat ik de processor helemaal niet hoefde vast te klikken of zo en ik moest een kracht zetten bij het sluiten van dat loden klepje, wat me niet zo aanstond. Ik heb gekeken of dit misschien pins beschadigde maar dat is niet het geval. Ik heb in plaats van de standaard cooler een AC Freezer Pro 7 er op gezet, maar het installeren van de heat sink bracht een stel problemen met zich mee, waardoor die smurrie niet goed egaal meer is. Toen ik alles eindelijk vast had zitten wilde ik het testen door te booten, maar als ik de computer aanzet gaat hij direct weer uit. De fans draaien heel even, maar houden meteen weer op. Ik hoor ook geen BIOS of zo.
Ik heb de videokaart nog niet binnen dus ik weet niet of ik een error op de monitor krijg.
Ik heb het ook getest zonder processor en toen bleef alles gewoon draaien, dus ik vermoed zo dat het probleem bij de processor ligt. Of heb je een processor/videokaart combinatie nodig om te booten?
De specs zijn:
Antec Sonata III
Asus P5K-e
Intel Core 2 Duo E6750 2.66 Ghz met AC Freezer Pro 7
2x GeIL DDR2, 1 GB, 800Mhz
Ik heb de videokaart nog niet binnen dus ik weet niet of ik een error op de monitor krijg.
Ik heb het ook getest zonder processor en toen bleef alles gewoon draaien, dus ik vermoed zo dat het probleem bij de processor ligt. Of heb je een processor/videokaart combinatie nodig om te booten?
De specs zijn:
Antec Sonata III
Asus P5K-e
Intel Core 2 Duo E6750 2.66 Ghz met AC Freezer Pro 7
2x GeIL DDR2, 1 GB, 800Mhz