Wireless Zero Configuration Bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.650 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik zit draadloos, en ik maak gebruik van de Windows Wireless Zero Configuration (WZC). Nu wil ik de WZC zo instellen dat, zodra ik aan een netwerk verbonden ben, dat deze niet om de zoveel tijd gaat verversen, om opnieuw naar netwerken te zoeken. Dit doet deze service namelijk.

Heeft iemand een oplossing? Ik zoek deze oplossing voor XP en Vista.

Groetjes,

jslavenburg

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
opgelost :)

[ Voor 30% gewijzigd door Slavy op 08-04-2008 10:49 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

job

En hoe heb je dit opgelost?
Handig als andere mensen hetzelfde willen en dit topic tegen komen.

Verwijderd

idd laat ons ook jou oplossing zien..een echte tweaker helpt een andere tweaker

• unaco
  • Laatst online: 06-07-2025
Idd, een uitleg hoe zou wel aardig zijn aangezien ik die probleem ook nog heb met een laptop van PB.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Het is wel voor vista, maar hier is de oplossing (kan de oplossing voor xp niet vinden):

Er is een key in het register genaamd (In Vista, weet nog niet of het in XP ook zo heet, zal het uitzoeken) "Scan Interval". Deze staat in de map Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Wlansvc\Interfaces\{randomized code}

In de map Interfaces staan 3 mappen, en in 2 van deze staan de key's "Scan Interval". Als het goed is staat er bij gegevens van deze key "60 ea 00 00".

De 60 staat voor na hoeveel seconden hij gefreshed wordt. Ik heb de mijne op "00 ea 00 00" gezet, dus hij refreshed niet automatisch meer. Ondanks dat connect hij wel na bijvoorbeeld een reboot nog wel naar het netwerk.

Wat is het nut om dit te veranderen?

Als je aan het gamen bent, en je krijgt om de minuut lag ongeveer, ligt het hier aan. Deze moet je dan veranderen in je register. :)

Ik heb lang lopen zoeken, met heel veel research via google naar de oplossing, en ik heb de oplossing eindelijk gevonden. Ik kan nu dus lag-vrij gamen :)

Vertel maar of jullie er wat aan hebben ;)

• unaco
  • Laatst online: 06-07-2025
Klinkt logisch, en yep, werkt ook bij de fantastische PB laptop die zijn verbinding er steeds uitgooit door de zero config. Thanks!

Verwijderd

Dat hoef je niet allemaal per'se te doen eigenlijk vind ik zelf. Je kan wireless zero configureren en als je telkens er uit wordt gegooit. Kan je op geavanceerde instellingen klikken en daarna op tab blab draadloze netwerken dan kunt u uw eigen modem eruit gooien. Opnieuw verbinding maken met uw modem als u beveiliging heeft wordt er gevraagd voor netwerksleutel. Voer je dat in en dan zorg je ervoor dat het automatisch gestart wordt en dat het uw voorkeursnetwerk is en dan is het oke :)
Pagina: 1