Asus m2A Vm HDMI gehuegen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Klapperboom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-03 12:24
hallo allemaal,
ik heb een probleem met mijn mobo en weet niet wat te doen.

ik heb een Asus m2A Vm HDMI incl Kinston 1GB PC4300 533MHZ geheugen

zodra ik het geheugen erin stopt, start de pc niet op en krijg ik geen beeld. in geen vd 4 geheugen bankjes.
stop ik ander gehuegen op het mobo Corsair 1GB Pc 6400 werkt het wel, mobo werk dus goed

stop ik het kingston geheugen op mijn Asus P5b werkt het wel, geheugen is dus niet kapot.

Bios ge-update naar de laaste versie maakt ook niet uit.

Volgens de KINGSTON geheugen comptabiliteit site zou het geheugen (KVR533D2N4/1G) wel compatible moeten zijn et het ASUS AV2-VM HDMI moederbord:
http://www.ec.kingston.co...tributor=0&submit1=Search

iemadn enig idee wat te doen?

groet,
Aaron

Verwijderd

Waarschijnlijk is het toch dan een compabiliteitsprobleem, tussen je chipset van je mobo en je geheugen van Kingston. Probeer anders meerdere bankjes op je mobo, of probeer je corsair en kingston geheugen tegelijk erin te doen, en dan steeds 1tje te verwijderen. Good luck

• Klapperboom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-03 12:24
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:07:
Waarschijnlijk is het toch dan een compabiliteitsprobleem, tussen je chipset van je mobo en je geheugen van Kingston. Probeer anders meerdere bankjes op je mobo, of probeer je corsair en kingston geheugen tegelijk erin te doen, en dan steeds 1tje te verwijderen. Good luck
heb ik gedaan, de 2 van kinston op allerlei mogelijke manier ingeprikt, en een combi van Corsairr en kinston, maar dan gebeurt er ook niets.

ik neem aan dan ik dan gewoon een RMA kan aanvragen bij Salland waar ik alles heb betseld ==
gr,

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Asus M2a VM HDMI gehugen pb

Crossposten wordt op GoT niet op prijs gesteld :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.