https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Verwijderd
Waarom niet gewoon screenshot plaatsen ipv een reactie af te wachten?furian88 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:45:
na mijn p5b bios update uitgevoerd te hebben naar 1803..
krijg ik ineens de melding dat er nieuwe hardware is gevonden
ik heb niets veranderd.. niets nieuws ensow... en toch komt hij met nieuwe hardware ;S
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn...
bij aanvraag zou ik screenshot kunnen plaatsen..
Maargoed, misschien stond er nog iets niet geinstalleerd? Wat voor een hardware ziet hij precies? Staat het gewoon als 'onbekend' in je hardware overzicht? Verwijder het eens en kijk eens wat Windows scant?
Kan best zijn dat de naam van een component iets is veranderd. Dat vind windows gewoon nieuwe hardware. Zo vreemd is dat niet, gebeurd bij mij ook wel eens.
Alleen wat is jou vraag? Kan windows het niet installeren? Mis je geen 'oude' hardware? Of vind je het gewoon appart?
Alleen wat is jou vraag? Kan windows het niet installeren? Mis je geen 'oude' hardware? Of vind je het gewoon appart?
misschien stond een onboard iets voorheen uit, zoals een onboard modem of geluidskaart. Met de nieuwe bios staat dit misschien default aan en hop windows gaat los.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Ja precies, waarschijnlijk staat nu je floppy drive gewoon in je bios ingeschakeld terwijl je die niet eens hebt.
Glazen bol kan het nog steeds niet zien, helaas heeft een BIOS flash niet geholpen.furian88 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:45:
bij aanvraag zou ik screenshot kunnen plaatsen..
Je ziet hopelijk zelf ook wel in dat een dergelijke topicstart niet echt de bedoeling is en ook niet uitnodigt?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()