Toon posts:

Live messenger meldt niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen..

Laatst heb ik een nieuw modem geplaatst omdat mijn oude kapot was. (Heb nu een Linksys WAG200)

Sinds dat die er staat wil mijn Vista pc niet meer aanmelden op MSN. Mijn laptop, die op XP draait, meldt zich wel aan. Dus je zou zeggen dat het probleem niet het modem is.

Ik heb mijn vista pc al een keer helemaal gecleaned op oude en tijdelijke bestanden en het register.
Ook oudere versies van msn geprobeerd, maar niks mag baten. Rare is dat mijn laptop dus helemaal geen problemen heeft. Verder werkt internet op de Vista pc perfect.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:45
Klopt je tijd en je tijdzone wel?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Verwijderd

Topicstarter
Ja die staan goed.

Die connectie test die je kunt doen geeft ook aan dat alles goed is.
Plus als ik aangemeld ben op de laptop, en ik probeer me dan aan te melden op de pc, word ik wel gewoon afgemeld op de laptop.

Maar dan gebeurt er niks meer..

Verwijderd

Windows Firewall open gezet voor Messenger?

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-07 13:31
Messenger plus misschien geinstalleerd? Dat stukje software heeft bij mij ook wel eens voor aanmeldproblemen gezorgd...

Verwijderd

Topicstarter
Windows firewall staat zelfs helemaal uit.

Ik heb messenger een keer verwijderd. tijdelijke bestanden opgeschoond, register opgeschoond, en opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft.

Begrijp er niks van..

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Staat de DNS wel goed ingesteld in de TCP / IP settings bij netwerk opties? Dit omdat je een nieuwe modem heb.

Doet het andere internet verkeer het wel?

[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 13-01-2008 13:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat staat allemaal goed.

Zoals ik al zei, mijn laptop meldt zich gewoon aan, en die zit ook achter dat modem/router..

Ik kan ook gewoon internetten enz op mijn pc..

edit: met mijn oude modem ging het ook allemaal goed, sluit de nieuwe aan, configureer hem, alles werkt weer behalve msn op de vista pc.. Zelfs de firewall in het modem staat helemaal uit.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 13:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de suggesties, ik heb de oplossing gevonden in een ander topic.
Had te maken met de auto tuning functie binnen Vista!
Pagina: 1