siroop over toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Er is wat siroop op mijn toetsenbord gekomen. gelijk ondersteboven gehouden maar het heeft niet veel mogen baten. mijn hele spatiebalk zit vastgeplakt. weet iemand een manier om dit schoon te krijgen. kan ik bijv de spatie van mijn toetsenbord aftrekken?? of weet iemand een goed middel hiertegen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
Spatsie balk er uit wrikken en schoon maken met vochtige doek??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij de meeste keyboards is de spatiebalk er wel zonder slopen er vanaf te halen. Wat je ook kunt doen is het ding gewoon onder de kraan schoonspoelen.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:44
Alle toetsen eruit halen (voorzichtig) en in de week zetten. Ook de rest van het toetsenbord uit elkaar halen en laten weken, op de elektronische delen na. Wordt wel een irritante klus om het ding weer in elkaar te zetten, maar het helpt.

Edit: Het ligt er natuurlijk aan hoeveel siroop er in het toetsenbord zit en of het over het hele toetsenbord verspreid is.

[ Voor 21% gewijzigd door Joep op 11-01-2008 17:39 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

met ^^^ of je laat een mieren kolonie los op je toetsenbord.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 12:31
Of als het een cheapass tobo was een nieuwe kopen! Standaard tobotjes kosten geen drol meer. Scheelt je een hoop werk...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
bedankt voor de snelle reactie.
ook gelukkig snel kunnen oplossen.
toets eruit gewrikt en schoongemaakt. was gelukkig alleen mijn spatie, maar die is toch best handig :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:20
je kan een toetsenbord (ja gek zoals het klinkt ook) in de vaatwasser stoppen, heb ik met de mijne ook al keer of 3 gedaan, gewoon goed dag of 1 a 2 laten drogen en klaar!

Adjust non olet, plerumque...

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
1nsane schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:39:
je kan een toetsenbord (ja gek zoals het klinkt ook) in de vaatwasser stoppen, heb ik met de mijne ook al keer of 3 gedaan, gewoon goed dag of 1 a 2 laten drogen en klaar!
:D :') :D
Pagina: 1