Hallo,
ben een beetje opzoek geweest op Google en hier op Tweakers en heb nu nog steeds een brandende vraag !
Hoe maak ik een applicatie geschikt voor "werkt onder Vista" qua directory structuur !?
Het volgende:
Ik heb een programma met wat executables wat ini files en wat log files etc ..
Nu weet ik niet precies waar alles terecht moet komen:
Ik dacht alles wat niet veranderd en uitvoerend (exe) is in de volgende map:
%programfiles%\<mijn applicatie>
Maar waar moet ik mijn database zetten en log files en ini bestanden, zodat deze voor iedere gebruiker toegankelijk is en ze met dezelfde bestanden werken ?
is dit nu %programdata% of %ALLUSERSPROFILE% ?, of een gehele andere map ?!, ook moeten de gebruikers met minimale rechten hier lees/schrijf rechten hebben.
Alvast bedankt !
ben een beetje opzoek geweest op Google en hier op Tweakers en heb nu nog steeds een brandende vraag !
Hoe maak ik een applicatie geschikt voor "werkt onder Vista" qua directory structuur !?
Het volgende:
Ik heb een programma met wat executables wat ini files en wat log files etc ..
Nu weet ik niet precies waar alles terecht moet komen:
Ik dacht alles wat niet veranderd en uitvoerend (exe) is in de volgende map:
%programfiles%\<mijn applicatie>
Maar waar moet ik mijn database zetten en log files en ini bestanden, zodat deze voor iedere gebruiker toegankelijk is en ze met dezelfde bestanden werken ?
is dit nu %programdata% of %ALLUSERSPROFILE% ?, of een gehele andere map ?!, ook moeten de gebruikers met minimale rechten hier lees/schrijf rechten hebben.
Alvast bedankt !