ASUS F3sc met SATA drivers voor XP

Pagina: 1
Acties:
  • 1.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb bij mijn ASUS F3SC Vista gekregen en aangezien ik een stabiele werkomgeving wil hebben had ik graag weer XP.

Nu is dit mijn eerste laptop met SATA dus ik probeerde hem laatst te installeren en kreeg geen hardeschijf.

Kan mij iemand linken na de SATA drivers en mij uitleggen hoe je het makkelijkste tijdens de installatie van XP de SATA drivers installeert?

Mvg Kevin Hendricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:49
Kijk eens in het Asus F3/Z53 ervaringen topic en/of op de Asus support site en ook www.asustreiber.de is goed. Het zullen wel standaard Intel drivers zijn. Ik weet persoonlijk niet exact welke en waar ze zijn. Heb wel guides gezien, maar ik hou het mooi bij Vista/OpenSUSE op mn F3Sc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de goede driver maar ik gebruik een usb floppy. Hij vind met f6 de drivers. Ik installeer alles en na een paar minuten vraagt die weer om de intel matrix storage manager drivers maar dan vind die geen a drive meer.

En nu? vista is voor mij geen optie.

Mvg Kevin Hendricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hoe ik de satadrivers goed kan installeren zodat ik ook xp op men pc krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eventueel je drivers kunnen slipstreamen in je windows cd doormiddel van Nlite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hetzelfde probleem met een Asus A7SV, met Nlite is het eenvoudig om de intel Matrix drivers te slipstreamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEtEch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 19:43
misschien is dit iets voor jou: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zit ik zelf ook met dit probleem. Mijn laptop een F3SC zit ook standaard windows vista op. Maar ik wil XP er bij.

Heb al een "nieuwe" xpcd'tje gemaakt met nLite (met f6flpy32 als drivers). Maar helaas vind hij hierbij geen drivers en krijg ik alsnog een bsod.

Weet iemand welke drivers ik dan wel nodig heb?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo hier in het F3SC verhaal.

Ook ik wil graag xp op mijn F3SC. Heb hem ook besteld met vista en xp, echter niet gekregen en ben het nu wel een beetje zat aan het worden. Vooral omdat een aantal programma's gewoon niet willen werken onder vista.

Heb inmiddels wel de drivers van de duitse site van asus gehaald en op een dvd gezet.
Verder heb ik via Asus in de bios de IDE config van sata naar compatible omgezet.
Echter als ik dan mijn OEM versie van windows xp wil gaan installeren krijg is een aantal foutmeldingen van bestanden die niet gekopieerd kunnen worden. Ik krijg er helemaal het heen en weer van. Weet iemand of die support pagina van asus waar naar verwezen wordt ook daadwerkelijke werkt? Ik bedoel dan HOTO install window xp on asus F3SC?

Ik hoop dat ik wat hoor via dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

dit heeft niks te maken met CSL, maar eerder met WOS, aangezien het een kick is van een ouder topic doe ik hem op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.