Driver Problemen met bto 15v125+ HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort de 15V125+ HDMI (Extreme) aangeschaft. Ik heb eens een driver controle ding gedaan en dit was het resultaat http://driveragent.com/dr...v1gnqk9k8nv41hf588a12glv0

Ik heb wat rond gezocht voor de ontbrekende drivers, maar heb niets gevonden...
De nvidia driver van laptopvideo2go werkt niet bij mij ?! En op de ftp site van bto staat er ook niks...

Wie kan me helpen?

Merci,

musachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je ook de modded INF van LaptopVideo2Go gebruikt? Dat is een bestand met meer informatie dan de standaard INF en dien je handmatig over de originele heen te kopiëren.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neen?

En hoe en waar doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Kijk dan gewoon even op LaptopVideo2Go. Kan niet missen.

Voorbeeld: Als je Windows XP 32bit hebt is dit de laatste nVidia-driver.
Klik op diezelfde pagina op Afbeeldingslocatie: http://upload.infinityx.nl/drv_inf.gif Modded INF. Dit geldt ook voor andere driverpagina's.

Het gedownloadde bestand kopieer je over het origineel heen dat bij de complete driver zit. Voilà.

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 11-01-2008 19:29 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aaah, lekker, het werkt perfect! Bedankt!

En nog enig idee voor die O2 en Intel drivers? Of is het niet noodzakelijk om die up te daten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me hiermee kan helpen?

Ik zou het erg op prij stellen als iemand me kon zeggen of dit must have drivers zijn, of dat je het best zo laat...

Dank bij voorbaat,

musachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Intel drivers, zijn natuurlijk te krijgen op de Intel site en die O2 drivers zijn dacht ik voor de cardreader oid..

Misschien is het ook handig als je zelf een Google search doet oid...
Pagina: 1