Toon posts:

welke player voor MKV + volwaardige DTS

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de vraag is dus simpel:

ik wil een speler die dus MKV bestanden kan afsplen met een DTS met hoge bitrate. Ik heb VLC geprobeerd, GOM player, media player classic met dan een codec pack van klite

de h264 codec is ook geinstalleerd en het wil maar niet lukken, ik krijg altijd beeld maar geen goed geluid

met VLC geeft hij alles correct weer behalve het geluid dat constant blijft haperen ( dit door een softwarematige fout in VLC in onderstaandtopic beschreven )
Verwijderd in "VLC DTS op hogebitrate met XP pro in een..."

ik kan dan bij apparaat wel 5.1 zetten maar dan herkent mijn receiver geen DTS, als ik SPDIF aanduid dan geeft hij correct DTS weer maar dan blijft het geluid hangen.. met lagere DTS bitrates gaat alles vlot en goed.

Nu is mijn vraag dat er een speler is die dus alles goed weergeeft, DTS effectief afspeelt zodat men receiver het ook herkent want als hij het niet herkent dan moet ik wel een bewerking erop doen (neo6 bvb) voor surround te krijgen en dan zijn we aant prullen , niet ?

PS: ik gebruik een VSX917 pioneer versterker samen met een coaxiale digitale kabel die ik via SPDIF naar de coaxiale ingang van de versterker laat gaan.... mijn geluid is onboard en de drivers updated, mobo: asus P5W DH

bedankt voor jullie hulp

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:01

voodooless

Sound is no voodoo!

Dubbelposten is niet de bedoeling!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.