Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort voicemail bericht bewaren op HTC-S620

Pagina: 1
Acties:
  • 1.079 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:47

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik heb een voicemailbericht in mijn mailbox staan wat ik graag wil bewaren, maar over een paar dagen wordt mijn huidige nummer geporteerd en gaat de mailbox dus verloren.

Volgens mij heb ik geen opties om Telfort het bericht als mp3 te laten mailen of zoiets, dus moet ik het zoeken in de mogelijkheden om met behulp van mijn telefoon het gesprek op te nemen terwijl ik de voicemail beluister. Iemand suggesties op welke manier ik dat het beste kan doen? Kan ik iets met bluetooth? Audiorecorder op HTC of laptop?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:09

Padvinder

doet z'n best

Inderdaad met de opnamefunctie van je telefoon. Dat is de simpelste en volgens mij ook enige manier.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Padvinder schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:36:
Inderdaad met de opnamefunctie van je telefoon. Dat is de simpelste en volgens mij ook enige manier.
Maar standaard heeft mijn HTC dus geen audiorecorder :)

Verwijderd

met een bluetooth headset :P
alleen laat je nu een pc voor headset spelen, en dat neem je op...

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 09:40:
met een bluetooth headset :P
alleen laat je nu een pc voor headset spelen, en dat neem je op...
Geprobeerd, Vista pairt wel met de phone maar biedt alleen maar transfer en sync mogelijkheden, geen audio of headset profielen.

Heb het voorlopig nu opgelost door de telefoon handsfree het bericht te laten afspelen voor de microfoon van mijn laptop. Fancy oplossing, niet?

Verwijderd

hmmz :P

je zit natuurlijk niet aan die telefoon vast he. bij de meeste (alle? oh telfort. die zeker) providers kan je vanaf iedere telefoon (en dus ook pc met 56k modem) naar de voicemail bellen. wel ff pincode regelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 10:11 ]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:10:
hmmz :P

je zit natuurlijk niet aan die telefoon vast he. bij de meeste (alle? oh telfort. die zeker) providers kan je vanaf iedere telefoon (en dus ook pc met 56k modem) naar de voicemail bellen. wel ff pincode regelen.
Nee zit ik ook niet. Ik zat ook al te denken aan een willekeurige andere telefoon met normale koptelefoon aansluiting en die dan via line in aansluiten op de laptop. Vaste telefoon heb ik niet.

Maar goed, het wmv-tje wat ik nu hebt doet het goed genoeg.

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
SeatRider schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:39:
[...]

Nee zit ik ook niet. Ik zat ook al te denken aan een willekeurige andere telefoon met normale koptelefoon aansluiting en die dan via line in aansluiten op de laptop. Vaste telefoon heb ik niet.

Maar goed, het wmv-tje wat ik nu hebt doet het goed genoeg.
Waarom dan niet je HTC s620 gebruiken met een verloopkabeltje van HTCextUSB -> normale koptelefoonaansluiting? Kun je gewoon gelijk de boel aan je pc pluggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Werkbouwtuig op 12-01-2008 10:58 ]

Pagina: 1