iPhone: Engels - Nederlands woordenboek

Pagina: 1
Acties:
  • 2.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Topicstarter
Hey allemaal,

Mijn vader heeft net als mij sinds twee weken een iPhone. Graag wil hij een woordenboek erop waarmee hij woorden kan vertalen.

Op dit moment heeft hij slovo-ed op zijn palm en daar was hij erg tevreden over. Nu wil hij echter ook graag zoiets op zijn iPhone. Ik ben al wezen zoeken op het internet maar kwam weinig tegen. In de installer staan wel andere woordenboeken voor WeDict (stardict) maar geen NL

Weet iemand of er een manier is om NL woordenboeken makkelijk hiervoor te maken? Of is er iemand die al een werkend Engels - NL (en andersom) woordenboek heeft?

Zelf heb ik deze site gevonden maar dat is het net niet maar volgens mij doen deze mannen het in het Tjechisch. http://www.klokan.cz/projects/stardict-lingea/

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want het zal erg handig zijn naar mijn inziens.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Topicstarter
Waarschijnlijk erg lastig gezien de reacties. Zelf kon ik er ook weinig over vinden dus het zal wel niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Bigg Balls schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:51:
Hey allemaal,

Mijn vader heeft net als mij sinds twee weken een iPhone. Graag wil hij een woordenboek erop waarmee hij woorden kan vertalen.

Op dit moment heeft hij slovo-ed op zijn palm en daar was hij erg tevreden over. Nu wil hij echter ook graag zoiets op zijn iPhone. Ik ben al wezen zoeken op het internet maar kwam weinig tegen. In de installer staan wel andere woordenboeken voor WeDict (stardict) maar geen NL

Weet iemand of er een manier is om NL woordenboeken makkelijk hiervoor te maken? Of is er iemand die al een werkend Engels - NL (en andersom) woordenboek heeft?

Zelf heb ik deze site gevonden maar dat is het net niet maar volgens mij doen deze mannen het in het Tjechisch. http://www.klokan.cz/projects/stardict-lingea/

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want het zal erg handig zijn naar mijn inziens.

Thanks.
toon volledige bericht
WeDict is compatible met StarDict dictionaries. Hiervoor zijn heel veel woordenboeken te downloaden, onder andere hier. Let erop dat je bij formaat StarDict kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Topicstarter
Minnema bedankt!!!

Dat is wat ik zoek. Ik zat zelf in de installer te kijken en daar stond niks tussen "dictionairies".

Nu installeerde ik WedDict maar als ik dat opstart sluit hij automatisch af. Wat doe ik fout en hoe moet ik het woordenboek daarna invoegen?

Alvast bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Topicstarter
Minnema Bedankt!!!

Het is helemaal klaar en geïnstalleerd! De woordenboeken kon ik uploaden via Fugu en het werkt nu.

Voor anderen die dit willen doen, deze twee sites heb ik gebruikt.
http://www.iphoneskinning...ct-iphone-dictionary.html
http://www.hackthatphone.com/112/iphone_step2_mac.html

en de woordenboeken staan hier. Credits voor Minnema _/-\o_
http://xdxf.revdanica.com/down/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 22:15
Thanks! Eens kijken of t ook voor de iPod Touch werkt (denk t wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

SFRtje schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:18:
Thanks! Eens kijken of t ook voor de iPod Touch werkt (denk t wel).
Yup. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289944

Hallo,

Weet iemand of het ook mogelijk is om een woordenboek voor andere telefoons (m8800) te downloaden?

Zoja heeft er misschien iemand een link? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:56

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat let je om zelf even op zoek te gaan? Als ik Google op 'mobile dictionary' (toch het eerste wat je doet, denk ik dan :) ) vind ik aardig wat, je kunt het dan nog aanvullen met 'dutch english' oid om wat minder zoekresultaten te hebben.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-05 22:35
Anoniem: 289944 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:18:
Hallo,

Weet iemand of het ook mogelijk is om een woordenboek voor andere telefoons (m8800) te downloaden?

Zoja heeft er misschien iemand een link? ;)
rubentjehhh, welkom op GoT :w

Dit topic gaat over de iPhone en dit forum gaat over Apple producten. Aangezien jij het hebt over een Samsung telefoon, kun je het beter proberen in Het Samsung M8800 Pixon topic, nadat je met Google en de GoT search hebt gezocht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.