Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn toetsenbord beschikt niet over een aan/uit knop t.b.v. het geluid. Is er een mogelijkheid om bijv. een hotkey te programmeren in WinXP om deze functie alsnog via het toetsenbord mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet dat het kan maar hoe :S.. Maar is dat handig? Ik gebruik zo een beetje al me knoppen wel....

Maar ik ben wel benieuwd naar een progje hier voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[google=windows volume mute]

Dat kun je toch hopelijk zelf ook wel bedenken?
Ik zie zo al een dozijn tooltjes die het kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... Veel succes, ik heb een snelle blik geworpen en daar staat niets over het veranderen van key instellingen op je toetsenbord zodat je met bijv. '' een - de muziek zachter zet en met een + de muziek harder zet''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:17:
... Veel succes, ik heb een snelle blik geworpen en daar staat niets over het veranderen van key instellingen op je toetsenbord zodat je met bijv. '' een - de muziek zachter zet en met een + de muziek harder zet''.
Een programmatje maken/zoeken die volume zachter zet + idem voor harder. Dan een shotcut eraan hangen via eigenschappen. Zo hoef je niet lastig te doen met het veranderen key instellingen.

Edit: of dat, zie boven :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:17:
Dan kijk je niet goed. Ik heb hier namelijk precies zo'n tooltje draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie tips. Daarmee heb ik het volgende programmaatje gevonden, dat echt 100% doet wat ik wil:

Global Audio Control

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 16:31 ]

Pagina: 1