Ik heb hier 2 machines staan, 1 van mezelf en 1 voor een vriend, en ze hebben het zelfde probleem. Ik kan alleen niet vinden of het aan windows ligt of aan de videokaart, in vista is probleem namelijk niet zo. Kleine correctie, in vista gebeurt toch blijkbaar ook alleen soms doet-ie het wel, wat me toch doet denken dat het iets met de videokaart is ipv het OS.
Het is namelijk zo dat als ik de pc in standby zet (zowel S1 als S3) dat ik bij het 'ontwaken' geen beeld krijg. Het scherm springt wel weer aan maar blijft gewoon zwart. Toen ik mijn oude videokaart had had ik dat probleem niet (X1950XT, nu een Club3d HD3870 OC edition). Alleen ik lees niet dat andere gebruikes van een HD3870 het probleem wel hebben, ik heb op de site van MS wel een fix gevonden voor zo'n soort probleem maar die was alleen voor Mediacenter.
Specificaties:
Intel Core2duo E6750 @ 3.2Ghz.
2 GB OCZ Special-ops dual channel
Club3d HD3870 OC edition
Gigabyte P35-DQ6
Andere pc het zelfde alleen met een MSI P35-neo2 FR mobo.
Het is namelijk zo dat als ik de pc in standby zet (zowel S1 als S3) dat ik bij het 'ontwaken' geen beeld krijg. Het scherm springt wel weer aan maar blijft gewoon zwart. Toen ik mijn oude videokaart had had ik dat probleem niet (X1950XT, nu een Club3d HD3870 OC edition). Alleen ik lees niet dat andere gebruikes van een HD3870 het probleem wel hebben, ik heb op de site van MS wel een fix gevonden voor zo'n soort probleem maar die was alleen voor Mediacenter.
Specificaties:
Intel Core2duo E6750 @ 3.2Ghz.
2 GB OCZ Special-ops dual channel
Club3d HD3870 OC edition
Gigabyte P35-DQ6
Andere pc het zelfde alleen met een MSI P35-neo2 FR mobo.
[ Voor 8% gewijzigd door 3dmaster op 11-01-2008 14:52 ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.