En dan is er ook nog een mod-misbruiker die het lef heeft om een 0 uit te delen....
Virussen? Scan ze hier!
Score ook even fixed zetten
☻/
/▌
/ \
Omdat dit toch niet de originele post is van de user. Gratis gemiddelde goed zetten voor mensen die gewoonlijk mismodden.
☻/
/▌
/ \
Om je gemiddelde goed te zetten hoef je echt niet veel moeite te doen. Het is niet zo alsof dit nu een "buitenkansje" is om iets aan je gemiddelde te doen. Ik zie daarom dus ook geen reden om em fixed te zetten.
Imo geen valide argument
Imo geen valide argument
Toch wel gedaan zie ik 
Ik vind het gewoon onnodig om de mogelijkheid modereren te behouden als er toch niks meer over is van de originele post.
Ik vind het gewoon onnodig om de mogelijkheid modereren te behouden als er toch niks meer over is van de originele post.
☻/
/▌
/ \
Volgens mij probeert hij nog een keer:
Anoniem: 199030 in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht'
Anoniem: 199030 in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht'
No drama
Misschien is het geen slecht idee om de user eens te mailen met wat tips ofzo. Check zijn eerdere replies maar eens, de helft is troll/flame, de andere helft is niet-nuttig, om het mals uit te drukken... het lijkt bij deze user dus een beetje een gewoonte om zich te misdragen.
En hij zou beter moeten weten, hij is al ruim een jaar geregistreerd....
En hij zou beter moeten weten, hij is al ruim een jaar geregistreerd....
Virussen? Scan ze hier!
Vreemd dat die 'spam' notice ook opeens weer weg is. Heeft hij dit zelf aangepast of ecteinascidin nadat hij hem toch al gefixed had?
☻/
/▌
/ \
Heeft-ie zelf gedaan:Kixtart schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:08:
Vreemd dat die 'spam' notice ook opeens weer weg is. Heeft hij dit zelf aangepast of ecteinascidin nadat hij hem toch al gefixed had?
[Reactie gewijzigd door ictexe]
Virussen? Scan ze hier!
Tja, ik mag geeneens meer puntjes uitdelen op de FP, kom normaal niet in de reacties, dus misschien is dat de taak van een ProMod?
Jammer dat ik niet bij banknopjes kan komen, maar Floppus heeft de tijd van z'n leven.
Ik editlock een reactie liever niet, mensen die toch een edit plaatsen hebben in de regel een groter probleem.
Ik editlock een reactie liever niet, mensen die toch een edit plaatsen hebben in de regel een groter probleem.
Pagina: 1