Ik heb een TinyMCE editor waar ik wil proberen vanuit een extern klein formulier data in te plaasten, maar dan wel al een soortement van string.
Ik ben al bezig geweest dit uit te zoeken want het is mogelijk en wordt redelijk veel toegepast, alleen mijn vragen zijn:
- Is TinyMCE een ander verhaal of kan ik dit wel zien als "simpel" textfield ?
- Kan ik de forms als variabele invullen in een complete string ?
Stel ik heb 123_VAR1_456_VAR2_789_VAR3 wat ik wil plaatsen als geheel in de TinyMCE editor en waar ik VAR1 t/m VAR3 wil vervangen door variabelen uit een drietal textvelden uit een klein formulier boven of onder de de TinyMCE editor.
Ik ben het zelf in deze vorm nog niet tegen gekomen, wel het aanmaken van quicktags in TinyMCE en het plaatsen van quicktags in een formfield doormiddel van Javascript.
Wat ik wil doen lijkt me toch wat creatiever te zijn. Haalbaar of niet ?
Ik ben al bezig geweest dit uit te zoeken want het is mogelijk en wordt redelijk veel toegepast, alleen mijn vragen zijn:
- Is TinyMCE een ander verhaal of kan ik dit wel zien als "simpel" textfield ?
- Kan ik de forms als variabele invullen in een complete string ?
Stel ik heb 123_VAR1_456_VAR2_789_VAR3 wat ik wil plaatsen als geheel in de TinyMCE editor en waar ik VAR1 t/m VAR3 wil vervangen door variabelen uit een drietal textvelden uit een klein formulier boven of onder de de TinyMCE editor.
Ik ben het zelf in deze vorm nog niet tegen gekomen, wel het aanmaken van quicktags in TinyMCE en het plaatsen van quicktags in een formfield doormiddel van Javascript.
Wat ik wil doen lijkt me toch wat creatiever te zijn. Haalbaar of niet ?