Hallo,
Ik dacht op mijn RAID0 config even een nieuwe windows te zetten.
Dus de drivers gedownload en op floppy gezet, windows CD erin en rebooten.
Dan het volgende:
Punt 1:
Wanneer windows zegt: druk op F6 om etc, gebeurt er niets wanneer ik op F6 druk. Bij de optie erna, F2 voor systeemherstel, werkt het wel. Tobo is PS/2, USB tobo maakt geen verschil.
Wanneer ik hem door laat lopen, kom hij vanzelf met niet-ondersteunde schijfconfiguratie.
Ik kan hier extra software installeren. Dit doe ik vanaf de diskette, hij zegt dat hij het gaat installeren, en gaat door.
Punt 2
Wanneer ik op F8 heb gedrukt om akkoord te gaan, krijg ik de aanwezige schijven. Hier staat de RAID Config echter niet bij.
Gebruikte hardware:
MSI K9N SLI (-2F) (v. 2.21)
Onboard RAID NVidia NForce 570 SLI MCP
2x 80GB SATAII 8MB 1 WD en 1 Seagate. Hebben eerder in RAID 0 gestaan samen dus.
AMD Athl X2 4800+
2*1GB DDR2 800
Nog een paar losse SATA en 1 IDE disk.
Gebruikte drivers:
Nieuwste drivers van MSI website
Meegeleverde drivers op cd-rom van mobo
Wie weet raad? Wat doe ik fout?
Ik dacht op mijn RAID0 config even een nieuwe windows te zetten.
Dus de drivers gedownload en op floppy gezet, windows CD erin en rebooten.
Dan het volgende:
Punt 1:
Wanneer windows zegt: druk op F6 om etc, gebeurt er niets wanneer ik op F6 druk. Bij de optie erna, F2 voor systeemherstel, werkt het wel. Tobo is PS/2, USB tobo maakt geen verschil.
Wanneer ik hem door laat lopen, kom hij vanzelf met niet-ondersteunde schijfconfiguratie.
Ik kan hier extra software installeren. Dit doe ik vanaf de diskette, hij zegt dat hij het gaat installeren, en gaat door.
Punt 2
Wanneer ik op F8 heb gedrukt om akkoord te gaan, krijg ik de aanwezige schijven. Hier staat de RAID Config echter niet bij.
Gebruikte hardware:
MSI K9N SLI (-2F) (v. 2.21)
Onboard RAID NVidia NForce 570 SLI MCP
2x 80GB SATAII 8MB 1 WD en 1 Seagate. Hebben eerder in RAID 0 gestaan samen dus.
AMD Athl X2 4800+
2*1GB DDR2 800
Nog een paar losse SATA en 1 IDE disk.
Gebruikte drivers:
Nieuwste drivers van MSI website
Meegeleverde drivers op cd-rom van mobo
Wie weet raad? Wat doe ik fout?