Toon posts:

Beste notebook voor developers gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, ik ben dus op zoek naar een best buy notebook voor developers. Budjet zal rond de 2500 euries zijn. Liefst een 15" model, omdat hij al een keer mee onderweg moet. Ik Heb me reeds wat ingelezen, en de dell xps 1530 komt er wel goed uit, zijn er echter nog andere goede alternatieven ? Ik zat te kijken naar een vaio, echter deze is nog niet verkrijgbaar met 4 gig mem.

alle suggesties zijn welkom.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Ga voor jezelf an wat je nodig hebt en zoek modellen die daar aan voldoen. Daarna kun je reviews zoeken om te kijekn of de laptop bij je past.

Ik weet neit wat je allemaal devt, maar een hoge resolutie van de Dell Inspiron 1520 (1650x1050) zal dan wel heel handig zijn. Verder kun je zelf je geheugen ook wel uitbreiden naar 4GB. Dus pin je er niet op vast aangezien er amper laptops zijn met een optie tot 4GB. Je kunt het rustig zelf vervangen. Zo doet Asus er bv niet moeilijk over als je je geheugen upgrade.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 13:53
Ik voel een:
Thandor schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:41
Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).
aankomen. Eerst zelf wat onderzoek doen totalacid :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Zie bovenstaande reply.
We hebben overigens ook nog een Topic Report functie, trolleystad ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.