[VISTA] Crash door internetverbinding?!!

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik was gisteren terug op school en dan heeft mijn Vista maar liefst drie keer gecrasht in nog geen één uur tijd. Eerst wou ik connecteren via het bekabeld netwerk in de cafetaria, maar dat ging niet, ging ik maar voor het draadloos, dat bleef maar duren dus heb ik dat ook maar gestopt.

Toen ging ik naar mijn klaslokaal en iedere keer toen hij wou verbinden met het draadloos internet, liep hij vast. Als ik over het icoontje ging van mijn internetverbinding kon ik niets meer doen met mijn pc. Zelfs als ik er van weg bleef, liep hij opnieuw vast. Het enige wat ik echt veranderd heb is sinds ik weg was van school, is wachtwoorden toegekend in mijn bios, vooraleer ik de pc wil gebruiken, om de harde schijf te gebruiken en om in mijn bios te gaan. Ook heb ik toegestaan dat mijn wachtwoord langer mag zijn dan de standaard 7 tekens.

Maar ik ervaarde thuis geen probleem van die veranderingen. Toen ik dan terug thuis kwam na school heb ik dat wachtwoord van mijn harde schijf opgeheven, omdat ik dacht dat het probleem was. En sindsdien geen problemen meer, maar ik blijf het toch maar een rare bedoening vinden. Iemand enig idee of ik het probleem nu echt daadwerkelijk heb opgelost of wat de oorzaak zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing gaf je zelf denk ik al.

Je hebt een wachtwoord opgeheven.. misschien was dat het probleem. Wil je dit zeker weten?
Zet nog maals op school een wachtwoord erop en dan haal het wachtwoord eraf.

Modbreak:Reageer liever gewoon ontopic en laat dit soort rare opmerkingen achterwege?

Lees Het algemeen beleid door - ook dat stukje over de groeten doen.

[ Voor 33% gewijzigd door alt-92 op 21-01-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Topicstarter
Bedankt voor de input, maar opnieuw problemen. Alle wachtwoorden die ik kon inschakelen via BIOS, heb ik uitgeschakeld. Dit brengde geen oplossing, want m'n computer is opnieuw 2 keer gecrasht. In veilige modus ervaarde ik geen problemen, maar dan is netwerkverbinding ook uitgeschakeld.

Ik lees het volgende in m'n logboek, onder Fout. Van de 39 fouten die ik in de laatste 24 uur heb mogen ervaren, heb ik deze 24 keer mogen ervaren. (Gebeurtenis 7001, Provider van gebeurtenislogboek voor Servicebeheer)
De DHCP Client-service is afhankelijk van de Ancilliary Function Driver for Winsock-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door KS1987 op 21-01-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Staat alles in apparaatbeheer goed ?
En ik snap het ook niet echt... zijn de problemen nu weg of zijn ze er juist met een wachtwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Topicstarter
De problemen zijn er met of zonder wachtwoord, als ik op school ben. Thuis ervaar ik helemaal geen problemen. Als er problemen zouden zijn in apparaatbeheer, dan zou ik thuis dit toch ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
KS1987 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:25:
De problemen zijn er met of zonder wachtwoord, als ik op school ben. Thuis ervaar ik helemaal geen problemen. Als er problemen zouden zijn in apparaatbeheer, dan zou ik thuis dit toch ook ervaren?
Ja, maar toch...
Of probeer eens een nieuwe driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik heb de mogelijkheid gehad om terug wat te testen. Thuis had ik het connectieprofiel verwijdert, dus als ik op school kwam had ik geen problemen. Zodra ik het opnieuw instelde en probeerde te connecteren, blokkeerde mijn computer. Opnieuw profiel verwijdert en gewoon eens proberen te connecteren, ook crash. In veilige modus met netwerkmogelijkheden, ook proberen te connecteren, ook een crash. Potjandorie toch! Geen idee wat verder te doen...
Pagina: 1