Toon posts:

Hulp gevraagd bij bewerking foto

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem;

Ik heb afgelopen week een foto gemaakt, echter hangt er aan de trap, in deze foto, een kerstbal, deze wil ik weg 'photoshoppen', echter dit lukt mij niet.
Nu was mijn vraag, zouden jullie mij hierbij kunnen helpen? Het gaat om een foto die eigenlijk ook veel groter moet blijven dan de toegestaane 600px.
Is er iemand hier die bereid is mij ermee te helpen? Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik beschik helaas niet over de vaardigheid.

het gaat om de volgende foto; en het betreft de rode kerstbal, incl touw in het midden van de foto, welke aan de trap hangt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/reinierdulong/Berk/Afbeelding%20009C.jpg

Alvast bedankt voor de gedane moeite.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:59

ThunderNet

Flits!

Dan post je een link naar de grotere versie :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-01 14:53

Multensor

wtf

Met de clone-tool heel voorzichtig het balletje en het lint wegclonen.

Met de clonetool selecteer je een stuk met 'alt' en daarmee vervangt hij het deel waar je le later op zit. Je meot dus met als de muur naast de bal selecteren en daarna gewoon met linkermuisknop over de bal gaan.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

erhmm.

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:10
Probeer bovenstande tip van Multensor eens uit.
Kom je er niet aan uit, stuur me dan maar even de originele foto.
Mail adres in profiel te vinden

...

Verwijderd

Alstjeblief ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 11:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt alvast!

Ja, ik ben niet helemaal onbekend met photoshop en heb ook met de clonetool wel eea weggekregen, alleen kwam ik er niet uit, bij de 'donkere' lijn onder de trap en bij de cirkel bovenin, waar het rode 'aanhangt'.

http://members.home.nl/re...Berk/Afbeelding%20009.jpg

Bovenstaand de link naar de originele foto, zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn deze ook aan te passen.
Nogmaals 1000x dank, ik ben er lang mee bezig geweest en jullie heb de klus zo geklaard.
Bedankt!

Verwijderd

Oh of poost de grote even inderdaad

Verwijderd

Veel plezier ermee ;)

foto

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 11:20 . Reden: vlek op muur aangepast ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat kan wel netter.. Zo inderdaad! :)

edit:
Aanhalingstekens van je link weghalen..

[ Voor 73% gewijzigd door MrAcid op 11-01-2008 11:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dit is inderdaad wat ik vroeg, dus ik kan er weer verder mee zo..
Nogmaals, bedankt allemaal!!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 11:49 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:26

Zoefff

❤ 

Het is mooi dat iemand zo vriendelijk is geweest om dit voor je te doen, maar eigenlijk is FGW hier niet voor bedoeld. Als iedereen hier zijn verzoekjes zou plaatsen zien we binnen de kortste keren niets anders meer ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.