Toon posts:

Coolbits in detonator 7.52

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Ik heb dus die laatste detonators erop gezet. Het eerste wat opviel is dat alles opeens in het nederlands is :( maar goed, kan ik mee leven.

Wat ik minder prettig vind is dat coolbits op de een of andere manier niet werkt, als ik via NVmax op geforce tweak utility kijk staat ie wel aangevinkt, echter in de eigenschappen van de videokaart ben ik de tab hardware options (in dit geval zou het dus zijn harde waren opties :r) gewoon kwijt. In de registry gekeken, staat gewoon de sleutel coolbits in op de juiste plek met waarde 3. :'(

iemand hetzelfde gehad of een oplossing?? alvast bedankt

Mart

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Beta beta beta en geen performance of stabiliteitsverbetering, 6.50 is the way to go :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

probleem heb ik ook! :( kan niet meer overclocken... maaruh... bij mij is alles toch ECHT waar engels hoor! :?

Als iemand een oplossing voor de coolbits-reg heeft: ik hou me aanbevolen! ;)

Verwijderd

Topicstarter
bij de 6.50 kreeg ik geen openGL meer, dus die heb ik er meteen afgegooid. 7.52 draait bij mij erg goed, heb dezelfde 3 d marks als in 6,72 en 7.17, dus das voor mij goed genoeg. volgens mij is de beeldkwalitiet wel iets verbeterd, maar dat kan ook suggestief zijn. mijn monitor kan opeens wel verder in aantal Hz dan in 6.50 (85 ipv 75, dus das ook wel lekker. enige minpuntje is dus die coolbits ellende.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Wat zou voor mij de beste zijn? Draai nu 6.31. Ik speel Counter-Strike, dat moet gewoon perfect kunnen werken in OpenGL :).
6.50 is op z'n zachtst gezegd geen succes, het draaien van 'n MPEG-filmpje veroorzaakt al een totale reboot (hardwarematig lijkt het wel, knalt zo finaal uit Win2K).
Voor specs, zie sig.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Nog een nadeel van 7.52: de max refresh rate die ik daarmee kan instellen is 75 Hz!!!
Heb maar gauw weer 7.17 erop gezet. Nu gewoon weer 100 Hz op mijn pyjama 410.

Is dit trouwens een bug of zijn ze het gewoon vergeten?

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02-2025
Prachtige driver

ik kan weer alt-tabben in meHalf-Life ne geen merkbaar prestatie verliesenkel azie ik nu af en toe een zandloper op me crosshair in HL

weird

EN geen voolbits ,-(

Verwijderd

waar kan je de 7.52 downloaden :?

die link van guru3d.com doet het niet (ja, naar een bestandje van 186 kb :()

<edit>
heb ze nu :)
</edit>

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:01
Je moet die nvcpl.dll uit een eerdere versie nemen (6.72 oid) en die dan in je windows\system dir zetten

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:30

Convoy

g44p

k heb nog een leuk regfiletje waarmee je je hardware tabje gewoon weer kunt benaderen, voor de gene die intresse heeft, webbink@planet.nl

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 09:00 schreef biobak het volgende:
Je moet die nvcpl.dll uit een eerdere versie nemen (6.72 oid) en die dan in je windows\system dir zetten
heb zelf de nvcpl.dll van versie 7.17 gepakt... detonator4 blijft detonator4 natuurlijk! ;)

• ginod
  • Laatst online: 28-08 10:21
Ik heb andere problemen. Toen ik de 7.52 driver installeerde, en daarna ME bootte, zag ik ff mijn bureaublad, en daarna viel mun beeldscherm uit, maar ME liep niet vast, want alles startte wel gewoon op. Maarree, lagere refresh rate ??? Ik heb over de oude drivers heen geinstalleerd, dus dan hou je de refresh instellingen.

Hmmm, anders maar op de "schone" manier de driver installeren dan ???

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
na het installeren van nieuwe drivers moet je coolbits opnieuw uitvoeren, anders werkt hij niet..........

Verwijderd

Sinds ik detonator 7.52 heb geinstalleerd, kan ik m'n spellen alleen op 640x480, 1280x1024 of 1600x1200 draaien.

Help!!!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:20
TV out is ook al weg! :( Iemand een oplossing?

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:38

duderuud

Sliden is koel

Ik ga hem vanavond ook ff proberen, ik knal mijn 3d-marks ook wel neer dan.

Maar er was hier iemand die een werkende regfile had...

Gooi die ff online joh!:)>:)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Heb coolbits weer aan de gang door inderdaad de NvCpl.dll uit de 7.17 naar de windows system directory te kopieren, ook kan ik gewoon alle Hz-en van mijn monitor benaderen, dus das geen probleem (meer)

fanks

Mart

Verwijderd

Nadat ik detonator 7.52 geinstalleerd had kon/had ik:
- Coolbits werkte niet meer
- alles in Nederlands
- standaard monitor die ik niet meer kon veranderen :(

Voor mij ff niet deze detonator.

P.s. de Win2k versie gaf trouwens een *.inf file voor NT4 :?

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-07 00:14

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op http://www.tweakersasylum.com/nvdrivers2.html#752 staat een aangepaste versie met coolbits. 8-)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

hier Refresh Rate:
144 Mhz

met 7.52

:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 19:34 schreef Crack het volgende:
Op http://www.tweakersasylum.com/nvdrivers2.html#752 staat een aangepaste versie met coolbits. 8-)
Cannot find server :(
Pagina: 1