Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DefTool
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 20:30
Jeep!

Ik heb dus een k750i, en wil die graag wat aanpassen. Hij is al geflashed naar w800i firmware. Nu zou ik graag nog een andere camdriver er op zetten, de menuknoppen aanpassen,...

Met far manager gaat het niet, omdat die geen CID49 ondersteunen.(Het is dus een Red CID49)

Mag er op tweakers hierover gepost worden? Anders is een verwijzing naar goeie tutorials ook al zeker welkom!

Merci!!(oja... ik heb me al ziek gegoogled...)

[ Voor 4% gewijzigd door DefTool op 11-01-2008 01:53 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DefTool schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:43:
Jeep!

Ik heb dus een k750i, en wil die graag wat aanpassen. Hij is al geflashed naar w800i firmware. Nu zou ik graag nog een andere camdriver er op zetten, de menuknoppen aanpassen,...

Met far manager gaat het niet, omdat die geen CID49 ondersteunen.(Het is dus een Red CID49)

Mag er op tweakers hierover gepost worden? Anders is een verwijzing naar goeie tutorials ook al zeker welkom!

Merci!!(oja... ik heb me al ziek gegoogled...)
Nee, liever niet.

We gedogen al vrij veel betreft het tweaken van SonyEricsson's uit die serie (kijk maar in de K750i startpost). Op vragen betreft dit onderwerp willen we dan ook niet te diep op in gaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.