Hallo mensen,
Kan iemand mij zeggen waarom de lidfuncties de array niet goed aanpast en gebruikt
? De compiler geeft me de foutcodes: C2234 en C2440
Kan iemand mij zeggen waarom de lidfuncties de array niet goed aanpast en gebruikt
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| void add_mark( int *p, int num ) { p[ num ] = p[ num ] +1; } void reset( int *p, int max ) { for ( i = 0; i < max; i++ ) { p[ i ] = 0; } } int main() { Frequentietabel table; // naam klasse is Frequentietabel char choice; const int MAX = 10; int a[MAX], value; do { choice = getch(); if ( choice == 'W' || choice == 'w' ) table.dice( value ); table.add_mark( a, value ); table.print( a, MAX ); |
offtopic:
Eerder had ik een post, maar die werd verwijderd door de moderator. Het was helemaal begrijpelijk waarom hij dat deed en daar heb ik dan ook niets op tegen. Wat ik dan wel jammer vind is een opmerking als: " verwachten we echt vele malen meer eigen inzet dan dat je nu toont in je topic." Dat aangezien ik er wel veel tijd heb ingestoken het minste stukje code voor elkaar te krijgen als beginner in het programmeren. Best hard.. maar 't zal vast aan mij liggen.
Eerder had ik een post, maar die werd verwijderd door de moderator. Het was helemaal begrijpelijk waarom hij dat deed en daar heb ik dan ook niets op tegen. Wat ik dan wel jammer vind is een opmerking als: " verwachten we echt vele malen meer eigen inzet dan dat je nu toont in je topic." Dat aangezien ik er wel veel tijd heb ingestoken het minste stukje code voor elkaar te krijgen als beginner in het programmeren. Best hard.. maar 't zal vast aan mij liggen.
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 11-01-2008 01:26 . Reden: Code tag gefixed / indenting gefixed ]