Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hiervoor wat gegoogled en op GoT gezocht maar heb eigenlijks niks kunnen vinden maar weet ook niet goed welke zoektermen te gebruiken.

Wat ik graag zou zien is dat de bladwijzermap van Firefox verwijst naar de Favorietenmap van Windows. Kan ik hiervoor de bladwijzermap straffeloos wijzigen in een snelkoppeling naar Windows Favorieten?

Ik gerbruik Firefox (duh) en Windows Vista Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom creeer je geen nieuw profiel en probeer je het eens? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt ff een user aanmaken als test?

8)7 Ga ik morgen even laten weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:59:
Je bedoelt ff een user aanmaken als test?

8)7 Ga ik morgen even laten weten :X
Ik heb het over een nieuw profiel binnen Firefox, niet Windows :)

Dus firefox -p gebruiken om Firefox te starten en dan een nieuwe user aanmaken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of je zoekt iets beter :P

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/668 doet het automagisch voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die voegt gewoon de favorieten toe aan de menubalk, is niet helemaal wat ik zoek. Ik wil gewoon FF bladwijzers=Windows Favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dan gebruik je de bookmarks van Fx niet meer maar alleen de favorieten die je via die plugin krijgt?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:35:
[...]

Die voegt gewoon de favorieten toe aan de menubalk, is niet helemaal wat ik zoek. Ik wil gewoon FF bladwijzers=Windows Favorieten.
Dan moet je misschien gaan aanleren om te beschrijven wat je precies bedoelt ;) Overigens kan je nu toch gewoon een bookmark toevoegen aan Firefox en worden ze direct opgeslagen in IE's favorites :? Ik zie nu niet wat je precies wilt bereiken wat anders is dan hetgeen de add-on doet :)

Ipv een gis-wedstrijd kan je zelf ook op de add-ons gaan zoeken die het hetgeen doen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:50:
Wat ik graag zou zien is dat de bladwijzermap van Firefox verwijst naar de Favorietenmap van Windows.
Wat is hier niet duidelijk aan? Ik vraag om een koppeling van de bladwijzers van FF naar Windows favorieten, niet naar een extra menu favorieten in FF? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat denk je dat die Favorieten menu is in Firefox? 7(8)7

Wil jij de originele bookmarks menu niet zien (die ik overigens niet meer zag), dan haal je die toch alsnog weg in Firefox :?

Met duidelijker zijn doel ik op het feit dat je beter kan beschrijven wat je wilt: ik geef precies antwoord op je vraag (de FF add-on geeft je een verwijzing naar favorieten). Daarnaast lijkt het me ook beter dat je voortaan beter beschrijft waar je op hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom hetgeen wat je wilt niet toereikend is.

Nogmaals ik zit er niet op te wachten om maar te gissen wat je wilt, als we zo doorgaan dan lijkt het al gauw op je persoonlijke helpdesk ;)

Pagina: 1