Toon posts:

FP: Rare zaken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Krijgen we opeens plots een keer een column van iemand:

"Altijd lastig. Zo'n ‘eerste’ column voor een site of blad"

redactieblog: Toppers en kliekjes

Denk je leuk: regelmatig een column...Maar daarna zien we opeens weer nooit meer wat. Krijgen we geen 3rd of 1st party columns meer, is het experiment mislukt of wat?

redactieblog: Wat het nieuws niet haalde

Mocht ie vrijdag toch verschijnen, is het bijna 4 weken geleden.

"Tweakers.net gaat dit jaar van start met de uitreiking van de Gouden Steeksleutels. Deze publieksprijs wordt toegekend aan fabrikanten of producten die door bezoekers van Tweakers.net zijn verkozen"

Groot nieuws aangekondigd. Nou dan verwachten we _foto's_ met een uitreiking van een tastbare goudensteeksleutel aan de winnaars (op foto), maar wat krijgen we:

nieuws: Gouden Steeksleutel: de uitslag

Ik vind de laatste maand de uitwerking dat er vanalles erg knulig gaat op de FP.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:25:
Krijgen we opeens plots een keer een column van iemand:

"Altijd lastig. Zo'n ‘eerste’ column voor een site of blad"

redactieblog: Toppers en kliekjes

Denk je leuk: regelmatig een column...Maar daarna zien we opeens weer nooit meer wat. Krijgen we geen 3rd of 1st party columns meer, is het experiment mislukt of wat?
Krijgen we nooit meer wat? Huh? Die blog is van Jan Meyroos, hij heeft nu bij elkaar best een paar reviews en blogs (maar voornamelijk reviews) geschreven.
redactieblog: Wat het nieuws niet haalde

Mocht ie vrijdag toch verschijnen, is het bijna 4 weken geleden.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat ie 2-wekelijks zou komen, maar wellicht met de feestdagen ertussen dat het toch is komen te vervallen. Ik hoop wel dat dit item geen stille dood sterft. :)
"Tweakers.net gaat dit jaar van start met de uitreiking van de Gouden Steeksleutels. Deze publieksprijs wordt toegekend aan fabrikanten of producten die door bezoekers van Tweakers.net zijn verkozen"

Groot nieuws aangekondigd. Nou dan verwachten we _foto's_ met een uitreiking van een tastbare goudensteeksleutel aan de winnaars (op foto), maar wat krijgen we:

nieuws: Gouden Steeksleutel: de uitslag

Ik vind de laatste maand de uitwerking dat er vanalles erg knulig gaat op de FP.
De uitwerking van de Gouden steeksleutel laat inderdaad wat te wensen over, maar dan met name de keuzemogelijkheden in de polls. De uitslag had wel wat grootser mogen zijn, maar omdat de polls toch niet zo geweldig waren kan ik me voorstellen dat men niet veel zin had groots uit te pakken met de resultaten. Dan zou je wellicht meer commentaar krijgen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:25:
Is het nu een stelling die je in FA deponeert en hoopt door hem in de groep te gooien dat er een interessante discussie uit voort komt?

Ik zou met zulke kritieken ook met oplossingen komen. Er zijn zo wel een aantal redacteuren die met betrekking tot bovenstaande zaken zogenaamde goede voornemens hebben, zie bijvoorbeeld een blogpost van Yoeri: de http://yoeri.tweakblogs.net/blog/353/goede-voornemens.html

Misschien kan je -naast voorbeelden van hoe het niet moet- ook wat meer opbouwend je verhaal schrijven :)

Verwijderd

Weet je wat? Topics waarin je het voor elkaar krijgt op een constructieve manier met kritieken te komen laten we open. Er is al vaker over gesproken, dan maar zo. :)

Dit topic is gesloten.