Toon posts:

Hakkerige Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een nieuw moederbord+cpu (MSI K7T Pro + Duron 650) heb gekocht doet Windows 2000 een beetje vreemd. Om de paar minuten lijkt de PC zo'n 0,5 sec. lang totaal te zijn vastgelopen. Daarna doet ie het gewoon weer. Normaal gesproken geen probleem, maar niet leuk als je MP3's luistert. Die staan dan ook even stil wat erg irritant is.

Iemand een oplossing?

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

IDE Drivers wel geinstalleerd? Lijkt me een beetje dat je drives in dos compatible modus draaien. Volgens mij kan je dat bij Win2k zien bij system properties en dan performance net zoals win98.

http://specs.tweak.to/11052

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

DOS compatible modus in W2K???!!!
lijkt me sterk!! waha.....

maaruh, lijkt op een conflictje ergens....maarja....waar??

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had eenzelfde probleem, en dat bleek aan de software van de temperatuursensor te liggen, die legde elke zoveel seconde m'n systeem even plat.. :(

Nothing is impossible

Verwijderd

nah, W2K ondersteunt van alle merken de IDE drivers duzzja, ik heb het probleem ook, om de zoveel tijd (nooit geteld) met de combinatie Abit KA7-100 + Athlon 700

Nooit geprobeerd waar het aan licht, maar heb temp. sensor programma standaard uit staan duz dat is het niet

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:32
The Cow, dat probleem had ik ook met een KA7-100 + Athlon 700, maar alleen onder win98. 't Is na een tijdje vanzelf verdwenen (binnen 1 a 2 dagen), kan ook weg gegaan zijn na het installeren van de VIA 4in1 drivers.
Die drivers heb je overigens niet nodig voor win2000!

• Frank Timmer
  • Laatst online: 07:32
Volgens mij valt dit trouwens onder het OS forum!

Verwijderd

4in1 niet nodig voor w2k?

nadat ik deze had geinstalleerd deed agp4 ut eindelijk

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Nadat ik win98 er op had was het niks anders dan blauw beeld als ik ook maar iets deed, na de installatie van VIA 4-1 heb ik nog geen blauw beeld gezien.

In W2000 heb ik er geen probs mee gehad, al heb ik ze er toch ook maar ff geinstald

May the Force be with You instead of Bill

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 26-08 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb je wel genoeg geheugen?

128MB minimaal.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al kort na het posten van de vraag opgelost door de VIA 4-in-1 drivers. Toch nog bedankt voor de moeite :).
Pagina: 1