muziek kwijt, maar afspeelbaar

Pagina: 1
Acties:

• exorbitex
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-07 08:09
Als ik media player 10 muziekbestanden laat zoeken op mijn computer vindt deze alle muziek op mijn computer. Als ik in deze map kijk zie ik maar 25 bestanden staan, terwijl er 250 in staan. Ze zijn niet onzichtbaar, als ik media player classic gebruik om het bestand met de exacte naam te openen lukt dit niet en als ik mijn samsung mp3 speler software laat zoeken vind deze alleen de bestanden die ik in het mapje zie.

Heeft iemand ervaring?

Verwijderd

en als je met Windows zoeken zoekt? Vindt ie ze dan ook/wel?

Denk dat WMP de hele PC doorsnuffelt en MPC kijkt alleen waar ie dat van jou moet...

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:08

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:19:
en als je met Windows zoeken zoekt? Vindt ie ze dan ook/wel?

Denk dat WMP de hele PC doorsnuffelt en MPC kijkt alleen waar ie dat van jou moet...
WMP snuffelt alleen in de directories waarvan jij dat aangegeven hebt :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• exorbitex
WMP heeft de bestanden gevonden door mijn hele harde schijf te doorzoeken. Als ik C:\Program Files\..\muziekbestandsnaam.mp3 paste in openen van MPC dan vindt hij niks.

Windows zoeken werkt ook niet, de map is wel groot genoeg voor alle bestanden die WMP kan vinden. Het komt er op neer dat de bestanden er wel zijn, volgens de info over de map, maar dat ik met geen enkel programma of zoekfunctie de bestanden kan benaderen behalve met WMP. Ze staan trouwens in een map van emule, misschien nog belangrijk.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Weet je zeker dat het mp3 bestanden zijn en niet OGG, WMV, WMA, etc? Als je namelijk zoekt op MP3 en de bestanden hebben een andere extensie dan zie je ze niet.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 18:08
Zeker dat ze niet verborgen staan ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• exorbitex
Ik weet zeker dat ik de juiste extensie heb gebruikt. Ik heb zelf één van de weinige bestanden die ik wel zie op verborgen gezet en deze kan ik MPC wel afspelen.

Rrrraaarrr

• exorbitex
Gefixed, op een bizarre manier. Bestandjes uit de map kopieren naar een andere map, mapje terug en weer heen, en de map vulde zichzelf weer tot ongeveer 40 mp3's. Na drie keer doen zag ik alles weer, misschien een heel raar mp3tje. Even op onderzoek straks.
Pagina: 1