[iphone] Jailbreaken

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo

Ik heb via Marktplaats een officiele Iphone van Apple Store Manhattan gekocht. Ik heb precies gevolgd wat handleiding van indepence zei om hem werkend te krijgen voor Vodafone(mijn huidige provider). Ik heb indepence gebruikt.Via DFU de firmware erop zetten ging goed. Ik moest hem van indepence downgraden naar een vorige firmware. Daarna duurde het heel erg lang en deed mijn iphone helemaal niks meer,dit deed ik via itunes.Als ik hem nu ook via usb verbind krijg ik ook een foutmelding,hiervan heb ik een schreenshot wat je hier kunt zien. Mijn Iphone is gekocht in Amerika op 19 December 2007.

Nu wil het overdagen aan professioneel bedrijf, omdat ik er zelf niet meer uitkomen

Ik ben zelf uitgekomen op deze mensen. Heeft iemand hier ervaringen mee?Of heeft iemand andere tips?

Opmerking voor moderators:
Ik ben niet helemaal zeker op dit topic hier mag, maar jailbreaken is volgens mij toegestaan in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het bespreken van jailbreaken is inderdaad toegestaan, maar wat jij wil is een simunlock en het bespreken daarvan is niet toegestaan. Als je niet zeker weet of een topic is toegestaan, plaats 'm dan gewoon niet. Neem dan eerst contact op met een moderator via e-mail/DM/IRC/ICQ/MSN. Zie ook Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.